Nyt Fibes


LEON

Recommended Posts

Har i lang tid gerne ville have en 18"Bd og har en STOR svaghed for Fibes.

Nu fandt jeg det! - og så stod det sgu i Kolding.

 

Jasper kedler i Green Mint Pearl 18, 12, 14 og med 14x5 snare

 

Behøves jeg at skrive at de lyder FANTASTISK, især Bd er et svin og så i morfar-finish

 

Fotos

20140316_110525.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Fair pris..

 

Er du sikker på det er jasper?., dvs de er 6 lag?.. Ikke at jeg kan høre megen forskel på deres 6 lag jasper og deres 8 lags keller men er bare nysgerrig fordi jeg prøver at finde mønsteret i hvornår de skiftede rundt

Spurgte sælger, som var sikker på at de var jasper og var fra 90erne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Top fedt sæt.

 

Og der er altså noget ved 18" stortrommer.....

 

 

Jon

Den er ond! Kan godt erstatte en 20"også, især efter jeg fik en Bd lifter, så køllen rammer midt på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Lift er godt på 18" - og jeg kan godt lide at man ikke behøver dæmpe fordi lyden under alle omstændigheder er så defineret.

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Glæder mig til at se dem på en scene med lys på. Det fortjener de!

 

Og ja, de tilfredsstiller mig, både ører og øjne, men de savner lidt nogle rigtige dejlige bækkener. Nu har jeg fire fibes sæt, så nu må der være fokus på bækkenjunglen

Link til kommentar
Del på andre sites

Fair pris..

 

Er du sikker på det er jasper?., dvs de er 6 lag?.. Ikke at jeg kan høre megen forskel på deres 6 lag jasper og deres 8 lags keller men er bare nysgerrig fordi jeg prøver at finde mønsteret i hvornår de skiftede rundt

Fik lige dobbelttjekket og alle kedler er seks lags.

Har desuden også søgt lidt rundt på serienumrene uden held. Men er faldet over flere tråde, hvor der bliver anbefalet at kontakte en Tommy, der vist har opkøbt fibes og har en musikforretning i Austin, Texas. Han kan via serienumre fortælle årstal og hvor er sættene er solgt til og måske også info om kedler.

Jeg forsøger selv en af dagene.

 

Og tak for de pæne ord alle sammen

Redigeret af LEON
Link til kommentar
Del på andre sites

Har simpelthen mere end almindeligt svært ved at se hvordan 12500 kr. matcher et Fibes sæt i de størrelser inkl. snare, og så fra Musikbixen.

De priser jeg lige har set, synes jeg nok har ligget i den pebrede ende.

Leon du må have et kæmpe handelstalent.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 lags?.. Hmm., det mener jeg ikke findes.. Det er nok 6.. Men ja, Tommy er tidligere ejer af fibes drums såvidt jeg husker så han ved det!

 

Cool

 

Super hurtig respons tid (Redigerede indlægget, men ikke hurtigt nok).

 

Det er seks lags :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu