Hjælp Stortrommepedal Glider


Søren Søndergaard

Recommended Posts

Hej Derude :).

Jeg har fået nyt tæppe og har derfor fået det klassiske problem med at min dobbelt pedal er begyndt at glide..
Tape eller velcro har ikke klaret opgaven da det bare glider af tæppet.

Jeg kan huske at jeg så en der havde fundet en slags snor man satte fast på pedalerne og om bagved stolen, men har ledt forgæves.

Hvis det ønskes kan jeg tage et billede af tæppet, men det er et normalt "bedstemor stuetæppe" :).

Håber i kender nogle smarte løsninger!

Mvh Søren

Link til kommentar
Del på andre sites

Men hvad for en pedal er det? Er den ikke født med spikes? Det troede jeg var standard...

Den Jacob linker til kan vist ikke bruges til en dp. Men snoren lyder godt nok heller ikke optimal. Hmmm...

Et billede måske?

Redigeret af KalEl
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kører anker på slavepedalen - spiller selv demon drive - det virker. Tro mig :)

 

Der sidder jo en spænde på slaven, som der også sidder på master-pedalen. På masteren spænder du den på stortrommen (som alle pedaler), på slaven spænder du ankeret fast.

  • Upvote 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 måneder senere...

Har du et billede af det der? Jeg har nemlig samme problem, det er dog ikke en Demon drive jeg bruger, men det burde vel ikke betyde noget?

Bliver slave-pedalen på nogen måde løftet, fordi ankeret er spændt på? Det ville nemlig ikke være så fedt.

Mvh Lars

Jeg kører anker på slavepedalen - spiller selv demon drive - det virker. Tro mig :)

 

Der sidder jo en spænde på slaven, som der også sidder på master-pedalen. På masteren spænder du den på stortrommen (som alle pedaler), på slaven spænder du ankeret fast.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu