Gretsch Catalina Club Rock


Recommended Posts

For et par dage siden købte jeg et Gretsch sæt i str. 24x18", 13x9", 16x16" og 18x16". Sættet var oprindeligt coated med noget rød sparkle wrap, men jeg er en mand med mange idéer, så det er blevet fjernet og trommerne er blevet tapetseret med slangeskindstapet ;)

 

Før: https://dl.dropboxusercontent.com/u/61886206/2014-04-03%2022.02.18-2.jpg

 

Efter: https://dl.dropboxusercontent.com/u/61886206/2014-04-06%2021.11.28.jpg

 

Jeg er blevet super godt tilfreds med resultat, og glæder mig til at få dem samlet og stemt igen, for de lyder mega fedt! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

God idé! Jeg tror virkelig det kommer til at se KONGE ud, når det er samlet igen. Fed ny finish til sådan et ROCK setup! Yiirh! :tu:

 

Må vi ikke se billeder når det er samlet?

Jeg skal self. nok tá en masse billeder, når det er samlet :)

Link til kommentar
Del på andre sites

nu skriver du slangeskindstapet.. er der ikk fare for at det går helt i smadder hvis der ved et uheld er noget der rammer imod?

 

 

Men sådan noget skal vel også skifte ham..

 

 

 

Undskyld OT.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Præcis - et hamskifte hvert andet tredje år er vel ikke et større besvær end at det går an?

 

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Fordi vi ikke har booket jobs inden da. Vi har brugt masser af tid og energi på at indspille og har derfor valgt at nedprioritere vores koncerter her i starten af året. Men tilgengæld bliver de indviet på dette års Nibe festival, så det bliver mega fedt! :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Fordi vi ikke har booket jobs inden da. Vi har brugt masser af tid og energi på at indspille og har derfor valgt at nedprioritere vores koncerter her i starten af året. Men tilgengæld bliver de indviet på dette års Nibe festival, så det bliver mega fedt! :)

well well well..... hyg jer på den lille fede.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu