Jailhouse Rock .. ?


søs

Recommended Posts

Så er spillelisten klar til i morgen:

 

http://www.metallicabyrequest.com/results.php?s=53

 

Derudover er programmet som følger:

 

Kl. 15.00 - Chill-Out Area i Fængselsgården åbner.

Kl. 16.30 – GHOST (30 min)

Kl. 17.30 – GOJIRA (30 min)

Kl. 18.30 – MASTODON (45 min)

Kl. 19.45 – SLAYER (60 min)

Kl. 21.30 - METALLICA

Kl. 00.00 – Koncert slut ........

Der MÅ da være andre end mig, der skal afsted!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Tv-klip fra i mandags med Lars Ulrich, hvor den 23-årige trommeslager Troels Denkert prøver at spille et Metallica-sæt på 1½ time ...

 

En læge måler, hvor meget energi det kræver - og hvordan pulsen kører op i "det røde felt" ... meget sjovt klip:

http://www.dr.dk/tv/se/aftenshowet/aftenshowet-454#!/21:14

Redigeret af søs
Link til kommentar
Del på andre sites

Det var mig, der var med i "eksperimentet". Jeg har altid vidst at det er hårdt fysisk at spille en habil rock tromme, men det var sjovt at få nogle helt konkrete tal på det. Lægen sagde som nævnt i interviewet at jeg kom op på en maks puls på 189, hvilket er 97 % af hvad hjertet kan præstere. Han målte bl.a. også hvor meget energi jeg fik brændt af på den 1,5 time, og det svarede altså til hvis jeg havde løbet 14 km!

 

Tror helt sikkert at alle Lars-haterne, vil få en større respekt for manden, hvis de lige sætter sig lidt ind i hvad man bliver udsat for i løbet af sådan et Metallica sæt :-)

 

/ Troels

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Det var mig, der var med i "eksperimentet". Jeg har altid vidst at det er hårdt fysisk at spille en habil rock tromme, men det var sjovt at få nogle helt konkrete tal på det. Lægen sagde som nævnt i interviewet at jeg kom op på en maks puls på 189, hvilket er 97 % af hvad hjertet kan præstere. Han målte bl.a. også hvor meget energi jeg fik brændt af på den 1,5 time, og det svarede altså til hvis jeg havde løbet 14 km!

 

Tror helt sikkert at alle Lars-haterne, vil få en større respekt for manden, hvis de lige sætter sig lidt ind i hvad man bliver udsat for i løbet af sådan et Metallica sæt :-)

 

/ Troels

.. udtalt af en mand, der går på kons .. ! :tu:

 

.. og som Lars sagde - en koncert varer op til 2½ timer! .. ikke fordi Lars er noget naturtalent, men han arbejder seriøst for sagen (+ han er god til det forretningsmæssige i et band) ..!

 

Desværre ser det ud som om, DR "kun" viser de dele af dit forsøg, hvor du lavede mindst - der må være passager, hvor du havde mere travlt, end dem vi så i programmet ..!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu