Alle De Gode Intentioner


DRUMMAKER

Recommended Posts

Om jeg kender det!??.. I THINK SO!

 

Har de første 8-10 projekter som venter.. De fleste har jeg endda alle dele til!

 

Feks at få færdigbygget 24x14 og 15x15 til mit Rathje New Vintage sæt.. Dele for 2-cifrede tusinde og så har jeg ikk tid..

 

Det meste går med at hjælpe andre.. Og så noget så langt ude som at SPILLE TROMMER!!

 

Men i år er der alligevel næppe råd til ferie så der håber jeg at få lavet noget!

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Jep. Opdager også at jeg bruger tiden på at spille istedet for.....

 

Har 2 sæt der SKAL laves her i løbet af sommeren - coating af, siden skal det ene lakeres og det andet nok olieres. Bliver det ikke pænt nok må det coates bagefter.

Og så er der mindst 2 snares, der skal laves - en 5" Echo i kobber, og jeg skal også have lavet en 14x5" kedel fra bunden til 6 Shaftesbury lugs, jeg har til overs. Bliver nok i mahogni yderst.

Men nu skal jeg på South Island Crusiers "Rumble" - vi skal spille af 2 omgange lørdag, og jeg skal høre en masse andre rockabillybands. Også næste weekend er vi ude...

Og mit "nye" band øver ugentligt og jeg tæsker sangene igennem herhjemme - vi har 2 gigs i august, som vi glæder os til.


Så det bliver ikke let at skabe plads i kalenderen til værkstedstid....


Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu