Hvilken Trommestik Bruger Du?


Anders Olesen

Recommended Posts

Jeg spillede nogle år med VF men syntes at kvaliteten blev ringe (måske det bare var en sending jeg fik). Faldt lidt tilfældigt over Wincent 7a round tip som jeg blev rigtig glad for. Super kvalitet og jeg har altid godt kunne lide en næsten rund tip. Wincent har bare lidt svært med at levere stikken, så jeg fandt ud af at Drum City havde Regal Tip 8D som jeg spillede med i 90'erne og starten af 00'erne. Bestilte 8 par og "Honey, I'm home". super balance, rund tip og kraftigt lakeret (kan ikke anbefales til svedige hænder) men jeg har super greb.

En gang imellem bruger jeg Wincent 5a stikker og nu Regal Tip 9D til rockede Jobs.

 

hmm.. Det er selvfølgelig Regal 8A jeg mener istedet for 8D. :D

 

Nogle gange er jeg bare en klaphat der konsekvent skrive forkert :bah:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 år senere...

Hej Anders Olesen

Vi har været i samme situation som jer, men jeg kan varmt anbefale følgende Danske mærke; B-stick.dk

Jeg tog derud og besøgte dem på deres hjemadresse, hvor de hjalp os med et fantastisk prøvesæt, så vi selv kunne afprøve dem i øvelokalet mv.

Vi har idag gennemprøvet flere forskellige udenlandske mærker, men vi vender hele tiden tilbage til B-stik's - de er efter vores mening de bedste og mest solide til prisen - de holder bare skide godt !

Mener de ligger ude på:    Amundsensvej 45, 2800 Kongens Lyngby

Ellers ring til dem på  Telefon: 26 18 43 80       
 
De bedste hilsner -  lets rock and roll - sCorona virus derude
Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Courageman skrev:

Hej Anders Olesen

Vi har været i samme situation som jer, men jeg kan varmt anbefale følgende Danske mærke; B-stick.dk

Jeg tog derud og besøgte dem på deres hjemadresse, hvor de hjalp os med et fantastisk prøvesæt, så vi selv kunne afprøve dem i øvelokalet mv.

Vi har idag gennemprøvet flere forskellige udenlandske mærker, men vi vender hele tiden tilbage til B-stik's - de er efter vores mening de bedste og mest solide til prisen - de holder bare skide godt !

Mener de ligger ude på:    Amundsensvej 45, 2800 Kongens Lyngby

Ellers ring til dem på  Telefon: 26 18 43 80       
 
De bedste hilsner -  lets rock and roll - sCorona virus derude

Fedt. Den tråd der kun 6 år gammel. Men jeg bliver nysgerrig på hvad Anders fandt ud af og bruger nu :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...
  • 2 måneder senere...
På 19.5.2020 den 15:15 , Mads Valther skrev:

Jeg fik prøvet b-stick og de er godt nok ikke mig. Jeg må nok indrømme at jeg aldrig kommer væk fra 8D.

Hej Mads Valther.....  

Jeg tror at det har været den gamle type af B-stick, eller forkert type eller en "mandags udgave" at du har prøvet at spille med ! :-)

Jeg vil anbefale at du prøver B-stick S.K.  eventuelt kontakt dem på B-stick.dk eller ring til dem på  Telefon: 26 18 43 80    

De har været søde at hjælpe os med at finde de bedste i deres sortiment.....  MVH. C

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for svar.

Jeg købte 10 forskellige par hos dem, så det skal godt nok have været mange mandagsmodeller. Deres S.K var også i blandt.

Nogen gange passer det bare ikke sammen. De virker alt for lette og lakeringen er mega-glat, og det føles som om den ligger uden på stikken, så jeg får ikke fornemmelsen af at holde ordentlig på den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mads

De lakere ikke deres stikker !   Hvor har du mon købt dem henne ?

Alle deres første sorteringer er behandlet med voks - hvilket skulle give det bedste GRIP  :-)

Kan ikke genkende dine oplevelser.......  æv !      

Giv det en chance mere - men køb dem ude hos fabrikanten selv - der ved de mest om B-stick.com og deres produkter .....

Held og lykke .... MVH  C

Link til kommentar
Del på andre sites

Griiiiner    ja, så bli'r det squ da ikke mere fedt og sexet ........  skide godt !   ;-)

Og så er der nogen der siger at musikere ikke har humor .... men kun tager stoffer   !

Ha' en fed og sexet dag i øvelokalet  

MVH  C

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 30.7.2020 den 15:50 , Courageman skrev:

Hej Mads

De lakere ikke deres stikker !   Hvor har du mon købt dem henne ?

Alle deres første sorteringer er behandlet med voks - hvilket skulle give det bedste GRIP  :-)

Kan ikke genkende dine oplevelser.......  æv !      

Giv det en chance mere - men køb dem ude hos fabrikanten selv - der ved de mest om B-stick.com og deres produkter .....

Held og lykke .... MVH  C

Mente selvfølgelig voks. Never mind. De var ikke lige mig. De er for lette og balancen er for langt tilbage.

Sådan er det bare. Jeg købte direkte af dem på deres hjemmeside, og de var skidesøde og alt er fint. Det passer bare ikke til mig.

Nu er der bestilt en røvfuld Vic Firth 8D, og det er fedt! B-stiks ryger videre til junior:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu