esk

En Snak Om Trommestikker Dér!

Recommended Posts

Personligt kunne jeg godt bruge en aaaaanelse mere vægt fremme i stikke på 5A.. MEN det er nok en vanesag efter 15 år med VF 5A

Jo, men jeg skal lige have købt nyt batteri til køkkenvægten senere i dag.

Som skrevet, så hjalp det gevaldigt at give det ene par et enkelt lag bivoks. Så er de ikke så ubehagelige at holde på. Det er mest selve følelsen af det rå træ der ikke tiltaler mig.

Man må sige, at de ligger ret tæt rent vægtmæssigt:

Par 1: 51-51

Par 2: 52-53

Par 3 der har fået voks: 52-52

Det ændrer dog ikke på at jeg synes at pitch er forskelligt. Det er ikke noget der gør mig det helt store da jeg personligt ikke kan høre den store forskel når jeg spiller.

Edited by Dennis Hentrich

Siden sidst har jeg ikke spillet med andet end Rohema Classic 5A . Helt klart en af de bedste stikker jeg har spillet med. Håber kvaliteten af dem bliver opretholdt i fremtiden

Nåh øv, ville lige bestille 10 sæt Rohema fra modern Drums. Men så har de sgu lukket webshoppen og bliver til en Drum Limousine butik.

Er der nogen, der har set andre danske forhandlere, som har Rohema stikker?

Thomann. Ikke dansk, men jeg kender ikke andre i DK der sælger dem

Thomann. Ikke dansk, men jeg kender ikke andre i DK der sælger dem

Ja ved godt Thomann har dem. Det er da bare super ærgerligt, at de ikke findes i en dansk biks..

Gaya musik i Holbæk har dem liggende! Det er selvfølgelig langt at køre for stikker, men du kan jo prøve at ringe og høre hvor de køber dem fra :)

- Christian

Gaya musik i Holbæk har dem liggende! Det er selvfølgelig langt at køre for stikker, men du kan jo prøve at ringe og høre hvor de køber dem fra :)

- Christian

Cool!, tak for tippet

Så ramte jeg endelig Århus . Hørte Father John Misty i går. Hooold nu kæft en fed koncert. Men nok om det. Fik købt 12 par Vater goodWood i DrumCity i dag til 450,- . Så må jeg se hvad de kan og om jeg er heldig med pakken. Billigt er det sgu!