Det Lyder Ikke Til At Vi Er Særligt Søde......


frogspoon

Recommended Posts

Og det er fedt at deres fora ikke er til at diskutere i. Men kun til at erklære sin enighed med trådstarter... Nå ja, og "praising God".

Hvis de virkelig er guds folk, så vil jeg sgu nødig møde de onde onde satanister...

 

Men de hader jo så hele verden (godt med et etc. til sidst):

All people of Denmark need to repent and accept Jesus Christ as their savior! Until then, they will suffer and will burn in Hell along with other God-mocking countries like Australia, England, Scotland, New Zealand, Germany, France, Italy, Hungary, Russia, China, Japan, Korea, Mexico, Canada, Brazil, Argentina, Chile, Spain, Portugal, Norway, Sweden, Ukraine, Romania, Croatia, Serbia, Ethiopia, Nigeria, Somalia, Sudan, South Africa, Iceland, Vietnam, Cambodia, Guatemala, Algeria, Egypt, Saudia Arabia, Iran, Iraq, Afghanistan, Pakistan, Qatar, etc.

 

Shit!

Redigeret af KalEl
Link til kommentar
Del på andre sites

Det er interessant at folk der mener at repræsentere næstekærlighed og tilgivelse ofte er så hadefulde… Deres gud lyder som ham i det gamle testamente - den del af biblen kristendommen deler med jødedommen. Det vil de nok ikke kunne lide at høre…

 

Jeg stemmer for at vi sender vores fly til sydstaterne når de er færdige i Irak - religiøs fundamentalisme skal, så vidt jeg har forstået, bekæmpes overalt… :dev:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er interessant at folk der mener at repræsentere næstekærlighed og tilgivelse ofte er så hadefulde… Deres gud lyder som ham i det gamle testamente - den del af biblen kristendommen deler med jødedommen. Det vil de nok ikke kunne lide at høre…

Det er forfærdeligt at det er de mennesker der bliver hørt. Det er jo ikke kristendom "Cranky old man" repræsenterer, så der må man lige vurdere om han har tolket biblen til ukendtkendelighed - hvilket han har, eller om han kan har ret - hvilket han ikke har. der er kæmpe forskel på, om folk tolker biblen således at den passer på deres eget liv som de vil, eller om de accepterer hele nye testamente for hvad der står i det.

Det sjove er at han bruger ofte gamle testamente som back up. (mærkelig back up) men enhver anden kristen ville ikke kunne retfærdiggøre, at retfærdiggøre vold ved at henvise til gamle testamente.

Peace out!

 

Nå, nu læste jeg lidt mere. Det er satire, men godt skrevet!

Og så er alt jo godt og ret sjovt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det er satire men det forlyder, at "ægte" religions idioter som ind imellem skriver der, ikk har fattet det, men dem der startede sitet siger det ikk til dem fordi det er sjovt at udstille deres mangel på intelligens.. :lol:

Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu