Meget Vigtigt. Læs Dette. På Forhånd Tak


Nicolas89

Recommended Posts

Hej Trommeslagere.

Da Kræften er kommet meget tæt på i min familie.

Ville jeg høre jer om der er opbakning til, at lave en indsamling i forbindelse med den uge der køre nu. Jeg er sikkert ikke det eneste medlem her på siden som har et mege tæt familie medlem hvor kræften er kommet ind i en for tidlig alder. Hvis i vil være med til at bakke op om et sådan i mine øjne meget vigtigt projekt at give støtte til at knække kræften. Vil jeg få oprettet en konto til dette formål hvor alle os trommeslagere kan indsende det beløb i har lyst til at støtte med. Jeg vil tage fat i Tv2 for at høre dem hvor man skal henvende sig i forhold til en større donation fra "Trommeslageren.dk & medlemmer". Men igen der skal kumme skønnes en opbakning for dette ellers støtter jeg selv som normalt.

Men syntes det ville være en mulighed for at vise vores fælleskab herpå siden.

På forhånd tak for jeres tid.

Med venlig hilsen

Nicolas Bahl Nielsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er bare iorden, vidste ikke hvor jeg lige skulle smide den op henne. Det største problem jeg ser i dette ved at jeg er så sent ude er om vi kan nå at få et ordentligt beløb indsamlet til live showet lørdag. Men ellers har vi jo åbnet emnet og kan herved starte op i ordentligt tid næste år og så få promoveret ordentligt ud. Med støtte og opbakning fra TS organisationen, men i særdeleshed os vores fælles skab brugerne imellem herinde. Men jeg tænker om kasse bestyren skulle være Gunnar og at vi så eksempelvis sagde at fra en dato vi sætter i nærmest fremtid, kan medlemmer melde sig til og så fastsætter vi et beløb på eks. 50 kr. Pr. Månede frem til næste år, så alle de penge vi indbetaler til denne konto går ubeskåret til knæk canceren næste år. Med teksten "Trommeslageren.Dk & Medlemmer" xxx.xxx,xxx kr?

Jeg tænker om dette var ideen til at få indsamlet et ordentligt beløb, da 3 dage bliver snævert for en indsamling. Jeg støtter dog selv stadig privat i år.

Håber at denne idé/projekt kan føre til noget stort næste år.

 

Med venlig hilsen

Nicolas Bahl Nielsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey all people in here.

Har snakket med Gunnar, han vil gerne have jeg stykker en mail sammen hvori jeg beskriver hvordan jeg regner med at projektet skal sykkes sammen. Da dette gerne skulle være et fælles projekt for de medlemmer der nu vil deltage og bakke op med støtte til dette. Vil det mest optimale jo være at alle kommer med deres ide til hvordan vi gør dette bedst muligt så kapitalen vi afsender til knæk cancer næste år, bliver et ordentligt beløb. Men lad mig høre jeres forslag til dette projekt, så jeg kan få stykket et solidt projekt forslag sammen til Gunnar, så han har noget seriøst at arbejde med. Få gerne flere medlemmer med indover tråden her.

Igen tak for jeres tid indtil videre.

Vh.

Nicolas

Link til kommentar
Del på andre sites

Crowdfunding kunne være en måde at gøre det på.

Det kan gøres fradragsberettiget, så vidt jeg kan se: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1788631

 

Her er lidt om at få det startet op: http://www.booomerang.dk/start-projekt/

 

m der så skal være et permanent banner på siden, der kan klikkes på og doneres gennem, eller der rent teknisk er en anden måde at donere en procentdel af evt. et salg på, ved jeg ikke. Men der sidder flere IT kamphaner herinde, som jeg er sikker på gerne deler af deres viden til denne udmærkede plan du har fostret.. Kom ud af skyggerne, trommeslagere...

 

Nimbas

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det kunne også være en mulighed:)

Men ellers tænker jeg om man kunne lave en decideret tilmelding med betalling hver måned, og fast banner reklame på forsiden med et link til selv annoncen, mon ikke om der kunne snakkes med skat om at disse penge skal gå til kræftens bekæmpelse ubeskåret og derved, kan man sikre at de ikke kommer rendende med en kasse de mangler penge i:). Da det ville være ret så trist at se et godt beløb til dette formål forsvinde til skat. Men hvis bare vi kunne få trommeslagerne herinde med på ideen og give ideer. både til udformningen af dette projekt, men også evt. hvor meget et månedligt beløb kunne tænkes at være. så alt er jo åbent. bare vi for sat igang inden for længe jo:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu