Stortrommepad?


Casper Aggerholm

Recommended Posts

Jeg har lige købt JoJo Mayers nye dvd og skal igang med at øve noget pedal spil.

Fra i morgen er jeg uden øvelokale i halvanden måned, og vil derfor høre om i kender en måde at lave en følelses autentisk lydløs (underbo) øveplade til stortrommen.

 

Jeg har en 18" reife + claws og rods. Tænker noget 18-20" x 4 og så meshskind på?

 

Hvis i har forslag til nemmere og billigere metoder modtager jeg dem med kyshånd.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg besøgte den legendariske Johan VDS engang, og han havde bare fyldt en stortromme med tæpper og puder - den sagde nærmest ingenting. Dog ændrer det lidt på reboundet - som Jojo også påpeger. Største udfordring er nok at forhindre pedalstøj mod gulvet, men det kan et tykt tæppe nok klare.

Link til kommentar
Del på andre sites

Bor du øverst oppe, kunne du måske lave en aftale med din underbo for de 1½ mdr. 1 time om dagen på et fast tidspunkt, hvor underboen alligevel ser tv i stuen og du befinder dig i værelset længst væk derfra... Eller måske er der bestemte tidspunkter hvor underboen alligevel er til fodbold/folkedans/swingerklub og derfor ikke bliver generet. Man kan faktisk godt snakke med mennesker, det glemmer vi måske lidt :hmm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for svar:).

 

At snakke med underboen er desværre lidt udelukket, da han kun forlader sin lejlighed 1 gang om ugen og vist lider af en psykisklidelse.

 

Tror måske jeg kan skaffe en 20" som jeg skærer ned så lugs lige kan være der og så fylder med puder. Det er vist det billigeste lyder det til.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu