Hvad Vil Det Koste At Få Coated Et Sæt?


jonaslind

Recommended Posts

Gæst jon petersen

Du kan jo til at begynde med gå på STs hjemmeside og få prisen på coatingen.

Det hører med til historien, at Delmars coatings er tykke, og ikke ret godt lader sig skære til EFTER montering. Altså skal den sættes helt lige på.

Den er endvidere så tyk, at den skal kontaktlimes på...


Det ER dyrt, og ikke noget man sætter på et middelklasse sæt.....eller, pengene kommer i hvert fald ikke igen ved salg.

Men - kan du lide sættet, og vil kaste dig ud i det, så bliver det jo vildt flot.

Der er masser af folk i O´ense, der har gjort det flere gange, måske de vil guide dig? Legolas, Lars.....


Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Jon desværrre er jeg udstyrret med 10 tommelfingre, så det vil være en umulig opgave for mig...

Men jeg er så glad for sættet, og tror ikke, at jeg nogensinde får så mange penge, at drømmesættet er en mulighed, så kan lige så godt gøre mit eget til drømmesættet...

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

......Jeg synes det er svært at anbefale dig at betale dig fra det......det bliver et meget, meget dyrt Cabria.

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Køb ind, gør kedler klar med slibning, tag sættet med til TS-dage. Så får du hjælp til selvhjælp på bedste vis. Jeg vil gerne give en hånd, og det kunne jo være en fed sag. Hvis kedler er klar, tager det ikke sindssygt lang tid at lægge det på. Hardware er jo bare hygge at montere igen... ! :-)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

I er sgu søde

 

Jonas: gør som Lego siger.. Coatingen skal fræses til.. Det er nemmere og pænere..

 

Ja det er Delmar tuquoise sparkle

 

Der skal kontaktlim til.. Vandbaseret er ok hvis du matsliber lakken først og sørger for at limen er helt fingertør inden du smækker coatingen på

 

Bestil coatingen 1" bredere til kedel end de er i virkeligheden.. Så er det meget nemmere!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu