Avantgarde Feinschmecker Hihat


helthen

Recommended Posts

Nix ikke lige den. Har prøvet en del avantgarde og jeg synes de lyder rigtig godt. Jeg ved ikke om jeg har været uheldig, men de to bækkener jeg har flækket i min levetid har begge været avantgarde, men jeg tror nu der er tale om et tilfælde.

 

Jeg er stadig ærgerlig over at der er så få hihats til salg i Laust Sonnes Rough Cut serie. Lige præcis den hat synes jeg simpelthen lyder fantastisk! Hatten du linker til ser spændende ud. Så køber du, så skriv gerne en opdatering på den herinde...

Link til kommentar
Del på andre sites

Nix ikke lige den. Har prøvet en del avantgarde og jeg synes de lyder rigtig godt. Jeg ved ikke om jeg har været uheldig, men de to bækkener jeg har flækket i min levetid har begge været avantgarde, men jeg tror nu der er tale om et tilfælde.

 

Jeg er stadig ærgerlig over at der er så få hihats til salg i Laust Sonnes Rough Cut serie. Lige præcis den hat synes jeg simpelthen lyder fantastisk! Hatten du linker til ser spændende ud. Så køber du, så skriv gerne en opdatering på den herinde...

 

du kan da bare købe Rough Cut på moderndrums.dk ? http://shop.moderndrums.dk/product/avantgarde-roughcut-14-hihat-865/

 

jeg melder tilbage når jeg har prøvet den!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu