Producer Til Metal


difquin

Recommended Posts

Hej alle,

 

Bandet skal finde en producer (til kommende plade,) som opfylder følgende kriterier:

 

1. Ikke er et brand men en dygtig håndværker

2. Laver god gammeldags heavy-lyd uden triggers, samples, beat detective og spandevis af kompressor

3. Ikke koster en bondegård (som i 40-50K) for at mixe/masterere en plade på 9-10 numre 50-60 min.

 

Optimalt ville det være, hvis han/hun havde studie på Sjælland.

 

Har I nogen gode bud?

 

/Jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan tjekke vores EP ud fra Sickseed. Den er lavet af Jacob Bredahl. Rå lyd lavet som live-indspilning. Han koster ikke alverden sammenlignet med f.eks. Thue Madsen eller Jacob Hansen.

 

Tak for tippet. Bredahl er cool, men det ville være smartest med et studie, der lå lidt tættere på Kbh.

 

 

 

Edit: Jeg har skrevet til Gundel, Andersson og Martinsen. Sidstnævnte opfyldte på ingen måde kriterium nummer 3.

Redigeret af difquin
Link til kommentar
Del på andre sites

Prøv evt. at kontakte Emil fra Aurochs Studio på Frederiksberg - ham har vi arbejdet med for et par år siden - han er ret cool...

 

https://www.facebook.com/aurochsstudio/info?tab=page_info

 

Eller kontakt Brion Wekin (trommeslager fra Diretone og White Trash Presidents) - han har et lille studie i Nordvest, hvor vi lige har indspillet med LNR. - kan ikke lige finde nogle officielle kontaktoplysninger på ham, men send en PM, så hooker jeg dig op.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu