Vores Sæt På Arbejde - 2015


Olje

Recommended Posts

  • 4 uger senere...

https://www.dropbox.com/s/czldncrym6z8xsh/image.jpg?dl=0

 

Et billede fra koncerten i går med Fabeldyret.

Specs:

10x5,5" Mapex Black Panther Ahorn lilletromme

14x6,5" Drum Gear Messing lilletromme

14x8" Premier Birk tam/lilletromme

14x?" Hjemmebygget "Drumstick" Skibstømmer gulvtam

20x16" Pearl Masters Studio Birk stortromme

18" Ufip Natural crash

15" Zanki hihat

15" Zildjian K Dark crash

19" Ufip Experience Vintage crash

Qpercussion rods både 5A og 7A efter hvad jeg nu lige har i hånden. Og en 5A Vic Firth eller Vader stik.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Mit sæt på arbejde under Tall Ships Races.

Jeg spiller på Yamaha Maple Custom Absolute 10", 12", 14", 20" & 14x5,5"
Bækkener - alt er Istanbul Agop (fra venstre) 15" Trad. Light Hi-hat, 18" Agop Signature Crash, 8" Trad. Splash, 10" Alchemy Splash, 20" Sultan Jazz Ride, 17" Trad. Paper Thin Crash, 18" Alchemy ION Crash & Wuhan 16" China (hov den var så ikke Agop ;-) )
Remo Emperor i toppen - Clear på 10 og 12 og Coated 14" - og Amassador i bunden. På lilletrommen er der et Controlled Sound skind på.
Alt hardware er Yamaha.
Jeg spiller med Shure SE535 CL in-ears
mics bruger jeg Sennheiser 604 til tammer og lilltromme, 614 som overheads og en Audix D6 til storetrommen. Det skulle vidst være det hele ;-)

Billede%2003-08-15%2023.23.18.jpg?dl=0

DSC_0653.JPG?dl=0

Link til kommentar
Del på andre sites

Mit sæt blev brugt til Randers Sound i søndags. En showcase for upcoming bands i Randers. Jeg havde desværre ikke selv fornøjelsen af at spille på dem, så jeg måtte nøjes med tjansen som backliner/stagemanager.

 

Der spillede et soulorkester hvor trommeslageren ikke var 100 % tilfreds med min 24". Han plejer at spille på en 20". Man kan jo ikke gøre alle glade :hmm:

 

IMG_0650_zpsttafjetg.jpg

 

På billedet er det slageren for et band der hedder Escape 42.

Redigeret af HamFraEmbryo
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
Gæst jon petersen

Nu med "ny" stortromme - både en 8-ball og en #8 Hot Rod med flammer....uha!

Terje, basmanden, ser ud som om han tænker på noget behageligt......

11951890_10153550642699732_6126150682156

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Billeder fra lydprøven til Jubilæumsfest for sammenlægning af Handelsskolerne Nord i Lyngby. Fedt publikum - 230 fulde lærere. :D .

 

Mapex Orion Classic Mable 10", 12", 14" og 20" ,Mapex Mable Deluxe snare, Sabian HH regular 14", Paiste Signature fast crash 18" og Dark Full ride 20", Paiste 2002 16"

 

20151003_s%C3%A6t%20p%C3%A5%20job%20%282

 

 

 

Jeg kan godt li' 12eren på venstre side, så den kan indgå i groovet uden at jeg slipper hihatten.

 

Bemærk den lille mixer til højre. Det er første gang jeg har trukket et ekstra signal fra Keyboard, Bass og stortromme og mixet til min egen monitor . Det var fedt!

20151003_s%C3%A6t%20p%C3%A5%20job.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Mit modificerede Yamaha Manu Katché sæt var med til Thims fødselsdag - hans fødselsdagsgave: 2 x 45 rock'n roll .....

 

Cymbaler: Paiste Signature.

 

Jeg har haft solgt det 2 gange(!!!) - NU blir' det aldrig solgt igen!!!

 

 

2.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Halbal i Åbyhøj hallen. Fed fest med fedt band!

 

Og det kan jeg skrive, for det var mine trommer men Jens Kristian Dam på tronen :o)

 

Ludwig Monroe '92. 12", 14", 20" + 16" Sonor floor tom. 13" Omar Hakim snare + 13" pearl piccolo.

13" KZ hat, 18" Cope crash, 24" K ride, 21" K pre-aged dry light ride + 17"AAX o-zone

 

 

halbal 800x600.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Spillejob i Lemvig i aften - med en kombi af Premier (BD og snare) og Ludwig (tammer).

Synes faktisk denne gamle APK 20" stortromme er både dyb og kontant i lyden - og nemmere at styre end min Ludwig 22" (mindre rebound - og dermed ingen utilsigtede "dobbeltslag" - hvilket jeg ellers let kommer til, når jeg lader køllen hvile mod skindet):

 

20151024_164121%5B1%5D.jpg

 

20151024_165220%5B1%5D.jpg

 

 

Redigeret af søs
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

thumb_IMG_0744_1024_zpshzzhw5bi.jpg

 

I går spillede jeg med mit band, Embryo, på Cafe von Hatten i Randers til et DMF-arrangement. Mikael Højris og guitarist Søren Andersen holdt foredrag om musikbranchen, og vi spillede som afslutning på arrangementet. Jeg havde selvfølgelig mit Ludwig Stainless Steel med.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Mit band, Dynamic Dunes, og jeg var ude at spille på Klank Efterskole i går - det første af forhåbentligt mange efterskolejobs! Det var vildt sjovt! Eleverne satte sig på gulvet lige foran scenen - totalt DR Led Zeppelin- og Doors-koncert style!

Det var rart at få luftet de store trommer for en gang skyld. Mit nye 18" Sabian Fierce Crash var ude for første gang.

 

IMAG0873_zpslbitjphm.jpg

 

IMAG0872_zpsypquksr2.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...
  • 1 month senere...

Jeg var hyret ind til at indspille et album, der skulle indspilles på en weekend hos Kaspar Vorbeck, så jeg tog hele svineriet af bækkener og lilletrommer med.

 

Ku' være fedt, om du gad lave en tråd om "Vores sæt på arbejde - 2016" - og så lægge billederne ind der!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu