Er Det Godt Tilbud?


Turban

Recommended Posts

Har et stående tilbud på et gretsch renown 22x18, 10x7, 12x8 og 16x14 til 8900,- på hånden.

Det er et demo sæt der har stået fremme et års tid.

 

Er prisen fair?

Og har I nogle erfaringer med sættet?

 

Må indrømme jeg ikke lige havde regnet med det sæt, men de lød umiddelbart konge, især når jeg sammenligner med langt dyrere sæt.

Lad mig høre fra jer kære TS' ere ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Renown er fede trommer. Men prisen er ikke super imponerende, som de andre også er inde på. Man skal også huske på at den nyeste udgave har nogle lidt andre features (Rims og badge - måske mere?). De dukker jo også op brugt en gang i mellem...

 

Til gengæld synes jeg så det er lidt frækt at snige sit eget sæt ind som salgsemne, i en tråd der handler om noget ganske andet, uden i det mindste at gøre opmærksom på at man selv er sælger.

 

Det er måske mig, der er nærtagende, men jeg synes at med mindre trådstartet specifikt beder om købsforslag i tråden, bør man prøve at holde forum og markedsdel adskilt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Utroligt hvor meget trommer man kan få for pengene i dag.

 

Fede features med inlay i stortrommereifen, støbte reifer, nyt RIMS-system (er det fedt?), fed finish osv. Jeg ville nok sætte nogle Pearl iso-dutter på gulvtamben, men ellers kan jeg ikke se det kan gøres ret meget bedre. Det er sgu billigere end at bygge selv.

 

Det bliver du glad for...

Redigeret af Lille John
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Der er vidst ikke nogen nem og billig måde at gøre det på. Har selv købt dette sæt i vintage White Pearl i str. 20x16,10x7,12x8,14x14 og har så tilkøbt en 16x16. Den var ikke billig. Mener at jeg gav 3300,- for den så tør ikke tænke på hvad en bd så koster. :-/

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu