80'er Rivival - Mit Barndomssæt Reborn!


mica

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 uger senere...
Gæst jon petersen

Jon er lidt fremtrædende på tråden, men det var heller ikke bare 1-2-3-4

 

Sådan er jeg jo - jeg håber ikke, det er for meget?

 

Henrik Rathje har heldigvis lidt flere indlæg - så kan jeg da gemme mig lidt.....

 

 

:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Haha :) i er en stor hjælp i to! Det var jo nok ikke blevet så godt hvis jeg ikke kunne spørge herinde.. Jeg skal have fat i nogle sorte træ-reifter til BD med bredt inlay en dag. Det ville lige give det sidste, men så har jeg også ofret tæt på 3000 på et sæt til 500.- ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Er igang med at genoplive mit første trommesæt jeg har gemt og svoret aldrig at sælge. Det er et Tama Swingstar fra start 80'erne i 12x8, 16x16 og 22x14. Træsorten er vist noget filippinsk mahogni? Der er købt wrap (http://www.ebay.com/itm/221672579684?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT) som er skåret og klar, og 12'eren har fået fjernet gammel sølv-coating og maling er slebet helt ned som den første (f*ck det er hårdt arbejde!). Spørgsmålet er nu om jeg skal give den noget lak på indersiden eller hvad ville i gøre? Jeg går ud fra coating bare skal på de rå træ udenpå? Der er lavet dobbeltklæbende tape klar i enderne af hver "rulle" til hhv. 12, 16 og 22 af sælgeren. Er det en ok løsning?

 

Hej Mica!

 

Det wrap du købte på eBay! Kan du huske sælgerens profil navn?

 

Hilsen Michael

 

drum2.JPG

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 6 måneder senere...

SÅ fik jeg endelig taget mig sammen til at få lavet nogle sorte rims, og det ser sgu godt ud. Jeg valgte at købe nogle helt billige Pearl nogle (https://www.thomann.de/dk/pearl_22_ex_bass_drum_reifen_31.htm) og så selv lave dem om. STDrums stod for inlay i min elskede turkis glitter. De er slebet ned så lakken forsvandt og har fået 3 gange maling og 3 gange halvblank møbellak efterfølgende:

 

rims2.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu