Mit Hjertebarn Er Udgivet


Mikas

Recommended Posts

Hej kære kolleger

 

Som flere af jer sikkert kan huske, er jeg sprunget ud i et meget personligt soloprojekt. Jeg både skriver musikken, indspiller alle instrumenter og synger.

 

I fredags udgav jeg så endelig min første musikvideo og spillede min debut koncert på SPOT dagen efter. Meget grænseoverskridende men også virkelig fedt. .. Og der kom rent faktisk rigtig mange mennesker :) :)

Senere idag rammer den iTunes og streaming.

 

Sangen hedder Vi Faldt Jo Ned, og er et sammensurium af følelser jeg skulle ud med. Mit første nummer jeg har skrevet helt færdigt, og grundelementerne kom virkelig hurtigt, fordi der havde ophobet sig en masse energi.

 

Jeg håber I har lyst til at give den et lyt :)

 

https://youtu.be/WfywDfH8JNs

 

 

Kh Mikas

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, jeg fik lavet en ordentlig fuck up og slettede den gale version på min profil (ville ha slettet min private preview version og ikke den offentlige), så linket forsvandt. Tak til Jan for at putte det nye link herinde, jeg havde lidt en stressende dag igår ;)

 

Tusind, tusind tak for de positive tilbagemeldinger! Jeg kan selvfølgelig ikke ramme alle.. Men jeg prøver at lave præcis det der tænder mig allermest. Det håber jeg så folk kan mærke..

 

TAK fordi i tjekker det ud. Og hvis i får lyst til at dele er jeg meget taknemmelig.. Jeg har desværre ingen store markedsføringspulje.. :)

 

Kh

Mikas

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu