Endnu En Uden Forstand Søger Hjælp Til Køb Af El- Trommer.

Recommended Posts

Hvis du have fedeste lyde, så kan jeg anbefale 2Box. Lyder efter min mening 10 x federe end selv de største Roland moduler og du kan lægge dine egne samples ind i selve modulet. KÆMPE fordel vil jeg mene. Dog er det ikke Plug and Play lige og det kræver lidt customizing, hvis det skal blive RIGTIGT fedt. ;-).

Just my "two words".

Hvis du have fedeste lyde, så kan jeg anbefale 2Box. Lyder efter min mening 10 x federe end selv de største Roland moduler og du kan lægge dine egne samples ind i selve modulet. KÆMPE fordel vil jeg mene. Dog er det ikke Plug and Play lige og det kræver lidt customizing, hvis det skal blive RIGTIGT fedt. ;-).

Just my "two words".

det er jeg meget enig i... udfordringen med 2box er deres pads.. især BD pad er ringe og går i stykker(har en kammerat der har byttet sit 2 gange).. derudover skal man være rimelig nørdet/teknisk interesseret og bruge mange timer på det, før man har noget der er federe end Roland.

jeg ville selv foretrække 2box modulet og roland rack + pads... men Roland pads er ikke 100% kompatible sidst jeg prøvede..

for at sammenligne det med noget helt andet:

Roland=Windows

2Box=Linux

det siger mere end 1000 ord :-)

det er jeg meget enig i... udfordringen med 2box er deres pads.. især BD pad er ringe og går i stykker(har en kammerat der har byttet sit 2 gange).. derudover skal man være rimelig nørdet/teknisk interesseret og bruge mange timer på det, før man har noget der er federe end Roland.

jeg ville selv foretrække 2box modulet og roland rack + pads... men Roland pads er ikke 100% kompatible sidst jeg prøvede..

for at sammenligne det med noget helt andet:

Roland=Windows

2Box=Linux

det siger mere end 1000 ord :-)

Spot on. ;-)

Jeg ville også kun bruge modulet fra 2Box og har også gjort det. Kører med Roland og Drum-Tec pads og er i gang med at få det hele op at køre med hihat conversion kit, SD udviddelse osv. osv. :-)

Skal så til at have lagt samples ind fra Superior Drummer 2. Dog er jeg fuldstændig blæst væk af nogle af de indbyggede lyde i modulet, så jeg ser virkelig frem til at få lagt egne smaples ind i modulet..Det med at du ikke har den " machinegun effect" når du spiller, gør bare at det lyder MEGET mere realistisk. Har ikke fortrudt det 1 sekund.

Henrik, hvordan oplevede du at Roland pads ikke var 100% kompatible.?

Kører pt. med PD-100 som tammer og det virker pisse godt. :-)