Fragt Af Lilletromme I Fly


jacobk

Recommended Posts

Hej! Er i tvivl om det er nødvendigt at skaffe en hardcase til transport af min lilletromme i fly, eller om det sikkert kan gøres i min "bløde" lilletromme taske. Tænker at der nok er et par stykker herinde med den slags erfaring. :-) mvh. Jacob Kystgaard

Redigeret af jacobk
Link til kommentar
Del på andre sites

Tag den med i den bløde taske som håndbagage, så ved du hvordan den bliver behandlet hele vejen! Jeg havde mine bækkener med i kabinen for nylig, og det vakte ingen protester. Mine bandkammerater havde hhv. bas og guitar med, ligeledes uden problemer. Du kan evt. tjekke med flyselskabet hvad deres regler er, men det er i hvert fald ikke noget problem ift. security.

Link til kommentar
Del på andre sites

fedt nok, så tager jeg den sku med som håndbagage :-) har dog ellers allerede købt så jeg har 2x 20kg bagage med. Lige før jeg kan tage mine bækner med i bækken tasken og tage dem med også? Tvivler på det går både med bækkentaske og lilletromme som håndbagage :P

 

 

Redigeret af jacobk
Link til kommentar
Del på andre sites

Tag den med i den bløde taske som håndbagage, så ved du hvordan den bliver behandlet hele vejen! Jeg havde mine bækkener med i kabinen for nylig, og det vakte ingen protester. Mine bandkammerater havde hhv. bas og guitar med, ligeledes uden problemer. Du kan evt. tjekke med flyselskabet hvad deres regler er, men det er i hvert fald ikke noget problem ift. security.

 

 

Så en bækkentaske med 2-3 minimum 16'' bækner og en hi-hat er lovligt i kabinen.. Men ikke væsker på over 100 ml!? :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu