Prisstigning På Stikker..


Brugeren10

Recommended Posts

Er det bare mig, eller er prisen på almindelige stikker ikke steget betragteligt de sidste par dage?

 

- Synes de for nogle dage siden kostede omkring 80,-.. Nu er prisen godt 100,- for et par 5A Vic Firth? :argh:

Redigeret af Brugeren10
Link til kommentar
Del på andre sites

Euroen, og dermed kronen, er i lav kurs ift den amerikanske dollar for tiden, så det gælder mange importerede varer. Køb Rohema-stikker, de er tyske og burde ikke stige i pris. Fås hos Thomann og i modern drums, og er i øvrigt mindst lige så gode som Vic F...

Link til kommentar
Del på andre sites

Euroen, og dermed kronen, er i lav kurs ift den amerikanske dollar for tiden, så det gælder mange importerede varer. Køb Rohema-stikker, de er tyske og burde ikke stige i pris. Fås hos Thomann og i modern drums, og er i øvrigt mindst lige så gode som Vic F...

 

ROHEMA trommestikkerne kommer helt sikkert også til at stige i pris, da træet kommer fra USA.

 

- Oliver

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er ikke sikker på at træets pris udgør en særlig stor del af den samlede pris. Men ok, da brødpriserne steg for nogle år siden havde det heller intet med kornprisernes stigninger at gøre - det blev bare brugt som påskud for at øge profitten :-(

Link til kommentar
Del på andre sites

Når i så er igang med at kigge på nye stikker, så kig på Zultan stikker fra Thomann. Er begyndt at spille med deres DW stik og den er super dejlig! Perfekt tip, god vægt og konsistens fra stik til stik. De er lavet af Agner (som også ser indbydende ud), men er lidt billigere.

 

Har også overvejet Rohema, men synes ik jeg kan finde den type stik jeg går efter.. :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu