Sign in to follow this  
Christian Dyreborg

Trådløs In-Ear Monitor

Recommended Posts

Hej.

Jeg er lidt på udkig efter trådløs in-ear monitor.

Jeg manger kun den trådløse sender..

Men hvad skal man købe?

Hos Thomann starter det fra 750 kr.

Men tænker de ikke rigtig er noget værd...

http://www.thomann.de/dk/in_ear_traadloese_systemer.html?oa=pra

Er den her noget værd? http://www.dba.dk/in-ear-monitor-sennheiser/id-1016004826/

Edited by C.Dyreborg

Trådløs? Hvorfor? Sidder du ikke bag trommerne? Jeg spiller selv med ledning og resten af bandet spiller trådløs, men kun af den grund, at de skal være lidt friere til at bevæge sig rundt på scenen og gi´ gaaaaaas.

Jeg sidder nemlig ikke kun bag trommer, bevæger mig også rundt på scenen, og skal også bruge det til noget andet hvor jeg også skal være mobil ..

Så giver det jo fin mening med trådløst. Jeg har ikke selv erfaring med konkrete modeller og mærker, men jeg har hørt godt om det Sennheiser der var på dba.

Jeg tror ikke det er et sted man skal spare, da signalets kvalitet er altafgørende for din monitorlyd.

Prøv evt. at spørge på lydmaskinen.dk. Der sidder nok lidt flere med erfaring end her.

Så giver det jo fin mening med trådløst. Jeg har ikke selv erfaring med konkrete modeller og mærker, men jeg har hørt godt om det Sennheiser der var på dba.

Jeg tror ikke det er et sted man skal spare, da signalets kvalitet er altafgørende for din monitorlyd.

Prøv evt. at spørge på lydmaskinen.dk. Der sidder nok lidt flere med erfaring end her.

Det er absolut ikke tilrådeligt at købe de billigere systemer, da de som oftest støjer og er ustabile.

Sennheiser EW300 IEM (G3) er et superfedt system og Shure har for nylig lanceret PSM300, som også har god lydkvalitet og en anelse billigere når man vælger plastic-modellen.