søs

The 2015 Big Drum Bonanza Theme Song Play Along Contest

Recommended Posts

Ved ikke, om nogen her kender til dette:

https://www.facebook.com/OfficalThomasLang

Vinderen blev - som man kan se i linket:

HEINE LENNART CHRISTENSEN of Denmark ....

.. fuldt fortjent - og utroligt fedt spillet, som man kan høre her:

Edited by søs

At hvor fedt!.. Heine er da også for sej!

Har altid syntes det var skam vi ikke hørte mere til ham efter HPP.. Eller måske jeg bare ikke har hørt de rigtige bands :-s

Det er supergodt gået! Stort tillykke til Heine :-)

Her Personal Pain har også altid været en favorit her - nogen der ved, hvad Heine laver idag?

Det er sq godt spillet det der. Har kigget lidt på nogen af de andre deltagere, og de er super gode, men han spiller bare så meget mere afslappet, og ser mest ud til at opfinde tingene hen ad vejen.

Og ikke noget blær med flyvende stikker eller "krydshænder" og alt det der fis. Bare fedt spillet.

• Upvote 1

Og ikke noget blær med flyvende stikker eller "krydshænder" og alt det der fis. Bare fedt spillet.

Enig. Han spiller fedt og med masser af overskud.

Flyvende stikker er måske nok fis (rent musikalsk da man jo ikke kan høre det) men jeg synes nu også den slags er god underholdning og viser overskud. Lidt ligesom når guitaristen spiller soloen på nakken :-)

Men det du kalder krydshænder betragter jeg nu ikke som fis. Ok det kan det være, men det kan også bare være nødvendigt for at strømline sit trommespil.

• Upvote 1

hvis det ikke lyder bedre, så er det fis.. medmindre det er live.. så er det show.. dette er studie så tricks og lign. gir nul mening i min verden... men sådan er vi nok så forskellige.

jeg synes det er rart han bare spiller trommer...og ikke leger "all show and no go"... er der nogen der har en favorit trommeslager som laver stick tricks mens han spiller?

hvis det ikke lyder bedre, så er det fis.. medmindre det er live.. så er det show.. dette er studie så tricks og lign. gir nul mening i min verden... men sådan er vi nok så forskellige.

jeg synes det er rart han bare spiller trommer...og ikke leger "all show and no go"... er der nogen der har en favorit trommeslager som laver stick tricks mens han spiller?

Ja, hvis det kun var lyd, men nu er her jo også billede. Hvis konkurrencen kun forholder sig til lyd udelukkende, så gi'r det selvfølgelig ikke mening.

Nu var det jeg kommenterede på en generel udtalelse om at flyvende stikker og krydshænder er noget fis. Og det synes jeg ikke det er i den rigtige sammenhæng. Jeg tror i og for sig vi er enige, men at du læser det jeg skriver forkert...

sorry.. mente det ikke specifikt mod nogen af jer!.. det er bare min mening om stick tricks i alt der ikke er live... i en konkurrence som denne mener jeg stadig det er bullshit..

men hvis folk vil så er det da fint for dem.. jeg ville som dommer dømme det ned i samme øjeblik jeg fornemmede at spillet led under det... og det gør det stort set altid.

igen.. bare min mening.. jeg er gammel.. jeg er underlig ;-)

sorry.. mente det ikke specifikt mod nogen af jer!.. det er bare min mening om stick tricks i alt der ikke er live... i en konkurrence som denne mener jeg stadig det er bullshit..

men hvis folk vil så er det da fint for dem.. jeg ville som dommer dømme det ned i samme øjeblik jeg fornemmede at spillet led under det... og det gør det stort set altid.

igen.. bare min mening.. jeg er gammel.. jeg er underlig ;-)

.. så' jeg os' både gammel og underlig ..! :tu:

Tak for ordene.

Det var relativt nemt for mig at tage beslutning om, om jeg skulle lave stick twirls osv. ... for det kan jeg overhovedet ikke finde ud af - og eftersom man skal naile det hele i ét take og fyre chops af i flere minutter, havde jeg ikke overskud til andet end bare at kigge ind i kameraet fra tid til anden :-)

Synes nu det er cool nok, når Thomas Lang giver den gas med stick-tricks :-)

Mvh Heine

• Upvote 1

For hulan da, hvor spiller du fedt. Tillykke med det :cigar: Håber på flere videoer fra dig ..... Mvh. Allan

Heine: Du har min dybeste respekt.

Mht. Thomas Lang....hvornår har han sidst vundet Bonanzaen måske? ;-)