Billigt Artstar I Berlin


TKO

Recommended Posts

Hej Ts.

Synes bare lige jeg må sige det.

Har lige været i Berlin, og fandt et fint Tama Artstar på et loppemarked til Ca 3000 kr, og der kunne handles.12,13,16,22, powertams.

Hvis nogen må have det, så skriv til mig, og så finder jeg adressen.

Vh Thor

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Check forskellene på de forskellige Artstar-serier - jeg kan ikke huske det i hovedet længre, men der er stort forskel på de "rigtige" og de "ikke-helt-rigtige".

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg solgte mit Artstar II str: 10''12''16''22'' lakerede kedler i Piano Black i 2010. Pris 6000,- Jeg savner dem stadig, da det var de rigtige. Artstar ES er ganske fine trommer, men langt fra Artstar II og Artstar II custom Premium mapel. Good Luck ;-)

 

Vh Per

Link til kommentar
Del på andre sites

Uhh, ved ikke lige hvilke det var. Badge var ikke det sorte firkantede, med sølvfarvet og var spidst forneden og to spidser oppe i hjørnern!!?? De havde pressede reifer, men var lakerede mørke indeni.

LoLoppemarkedet var i Kreutzberg, helt oppe ved floden, Ca. 2 km nordøst for Oranienstrass, i et gammelt nedlagt industri byggeri. Lige ved siden af lå et friluftsbad lige ud til floden. Ved godt at der går lidt detektiv i den, men har ikke skrevet adr ned. Kunne nok godt finde det på et kort. Må være meget tæt på Eichenstrasse!

Jeg var der om søndagen!

Håber at du finder det..

Du må gerne ringe hvis du vil have mere præcise anvisninger.

31120062

Vh Thor

Link til kommentar
Del på andre sites

Ups. Har lidt søgt på artstarbadges, og synes sku ik jeg kan finde det jeg så...

Måske var det det sorte alligevel, men der stod bare artstar, og ikke noget Nr ell es.

Vh Thor

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er et Artstar Cordia på DBA - for 4000!!

 

 

Jon

 

 

Jeg kan ikke finde et Artstar Cordia, men dette: http://www.dba.dk/trommesaet-tama-artstar-custom/id-1012859699/

 

Jeg tror sælger er i gang med at handle...

Der er nok en der har været hurtig, måske efter at Jon lod nyheden gå videre...

 

Her er link til Annoncen Men den er Inaktiv

Redigeret af Henrik H.
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu