Loppedag: Det S Rte Marked


Gunnar Kristiansen

Recommended Posts

…det er motto'et når Det S rte Marked slår dørene op i Odense til endnu en omgang "gear, krejl og kaffe" - nærmere bestemt en stor brugtsalgs-loppedag for musikere og musikelskere.

 

Du kan nu være med, når musikernes fælles brugtmarked samler guitarister, bassister, trommeslagere, pianister og hjemmestudienørder til en fælles køb-salg-bytte-hyggesøndag.

 

Brugt udstyr, stumper og røverhistorier ryger efter sigende over bordene, når musikere mødes til en hyggelig dag i Odense.

 

TID OG STED

Dato: 6. september 2015 kl. 12-17

Adresse: Petersmindevej 1F, 5000 Odense C

 

Salgsbord: 50,-

Booking: nfl@sde.dk / 20 30 70 09 / besked her på facebook.

 

Entré: 25,-

 

events_180815_srtemarked.jpg

 

For yderligere info og opdateringer, besøg arrangementets facebook-side her.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
  • 11 måneder senere...

Old news travels fast, eller noget...

 

Fedt, hvis du kigger forbi, Lars.

 

Jeg tror, at Lars har en plan om at kigge forbi dette års version, der løber af stablen den 18/9 i Odense.

 

jeg har, tidligere, slået en del op om Det S rte Marked, men responsen fra trommeslagerens brugere var nærmest lig nul, så jeg har ikke brugt krudt på at markedsføre det her. :-)

 

Hvis man skulle have interesse i at deltage med gear til salg, kan man læse meget mere om markedet herunder. Der er sådan set udsolgt ift. det oprindelige antal salgsborde (50), men jeg kan godt arrangere lidt om, så der bliver plads til et par gæve trommeslagere mere.

 

http://facebook.com/sortmarked

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu