Drum Wrap


TKO

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg overvejer at skifte farve..

Så at drum wrap på eBay blev anbefalet, og har lige et par spørgsmål. Der står at det er pvc og tykt som et kreditkort.

 

Hvor meget vil det dæmpe trommen? Mine er 7,5mm.

Er det selvklæbende sådan noget? Der står ik noget i annoncen.

Er det svært at få sat pænt på? Jeg er generelt dårlig til den slags.

 

Hvis i kender andre, lette, billige alternativer, så sig endelig til.

 

Venlig hilsen Thor

Link til kommentar
Del på andre sites

Et let alternativ er DC-FIX folie som blandt andet kan købes i Bauhaus. Det er meget tyndt og ændrer ikke hørbart på noget. Det et selvklæbende og total let at arbejde med og kan fjernes igen, hvis det er... Det er en billig løsning: 200, - for et helt sæt, men der er ikke så stort et udvalg og ikke sparkle som de "rigtige" wraps. Kan godt sende et før/efter billede om lidt...

Jeg synes det ser fedt ud...

Redigeret af andersvestergaard
Link til kommentar
Del på andre sites

Der er flere slags på ebay som er selvklæbende og har sparkle finishes.

 

Fælles for dem er at de kan udvikle små biler omkring hardware. Så det er ALDRIG som rigtig coating.

 

Men det er genialt til scene brug og for at lave et LOOK man kan fjerne igen.. Fjernelse kræver et par dages arbejd smed rensebenzin og grove gulvklude eller ruskind stumper.

 

Jeg går og overvejer at importere den slags selvklæbende sparkle dette, og sælge det en HEL del billigere end hvad det koster på ebay når man skal købe til et enkelt sæt og betale moms og told osv.

Er bare ikke sikker på der er nok aftagere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Og tilbage til dit oprindelige spørgsmål:

Hvis det, du spørger til er kreditkort-tyk vinyl, så er det ikke selvklæbende og dæmper i et vist omfang dine kedler.

Du kan se og læse om det her:

http://www.trommeslageren.dk/forum/index.php?/topic/85940-80er-rivival-mit-barndomssct-reborn/

Jeg er sikker på, at der også er nogle tråde om de tynde folier, både DC-Fix og sparkledrumwraps fra Ebay.


Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

PAS PÅ med at købe af Ebay sælgeren dmjkt2010 Han har skiftet navn mange gange og har snydt en masse mennesker bla. mig. Han er en løgner og en svindler og hans produkt er ikke specielt fantastisk. Jeg har et helt sæt (minus BD der sjovt nok aldrig kom..) og det er ret dyrt for det "voksdug" du får.. Jeg sender dig gerne en prøve på det inden hvis du vil tage chancen..

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for det. Er lidt i tvivl da jeg ikke er særligt handy:) Men godt at vide!

Men (og nu skal jeg nok snart styre mig), hvis man nu bare fyrede et par lag klar glimmerlak på de røde tønder, ville det kunne blive til noget rød sparkle-agtigt? Og er sådan noget glimmerlak pænt?

Vh Thor

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu