Jammit App.


Rasmus Grosell

Recommended Posts

Kender I jammit app. Lige kommet hjem fra endnu en tur til drummers collective. Var til en workshop med Dennis Chambers, der viste den.

 

http://www.jammit.com

 

fed måde at øve på !

 

Spil Rosanna med det originale track minus drums.

 

eller hvad med noget blæreguitar, spil med Steve Vai

 

 

med en Iphone og en zoom har man pludselig et super øveværktøj.

Det var sgu noget andet i 80érne

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Henrik og jer andre.

 

Ja det koster selvfølgelig, men når jeg tænker på hvad jeg har brugt af øve/undervisningsmateriale ( godt der stadigvæk er noget der hedder fradrag) så vil jeg hellere give 800 kroner for 20 sange jeg selv vælger frem for et eller andet Dave Weckl muzak. Stor respekt til Weckl og hans fantastiske bidrag til undervisningsmateriale og bidrag gennem tiderne ! Jeg synes at det er fantastisk med et udvalg. Her kan jeg vælge at "spille med Pantara" og derefter spille med Soundgarden. Det er sgu da meget fedt !

Jeg tror ikke at jeg bliver stor forbruger, men jeg tænker på dengang jeg sad med to gamle båndoptagere og afspillede fra den ene og blandende signalet med en gammel mikrofon for derefter at optage L/R på en anden gammel båndoptager. Så sad jeg og spillede med på gamle Genesisplader og mine elskede Police plader. Når jeg lyttede noget af, foregik det med tommelfingeren på min Regapladespiller ;-)

 

Jeg ser det som et virkeligt sjovt værktøj, og så er det sgu da sjovt at give sig selv en udfordring som feks. Attitude song

 

Glædelig jul derude

 

spild ikke tiden - spil hele tiden

 

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu