Glædelig Jul!


Hasse Tang

Recommended Posts

Kære Medslagere, kolleger, nørder med flere.

 

Måske har jeg bare overset det, men jeg synes ikke der er nogen glædelig jul-tråd i år. Hermed iværksat. Glædelig jul allesammen, jeg håber der er træ og jern til alle under træet i år!

 

<:-)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Glædelig jul, allesammen!

 

Jeg ved, at der ikke noget trommegrej under træt til mig. Det er helt OK. Jeg kunne starte med at spille på noget af alt det, jeg har. Det får jeg heldigvis igen mulighed for i det år, vi går ind i. Hvis det er det, jeg beslutter mig for altså - for jeg overvejer også at sælge og istedet investere i guitargrej, så den store stak af selvskrevne numre kan få liv. Lige meget hvad, forventer jeg, at 2016 bliver året, hvor jeg endelig kan komme i gang med musikken igen!

 

Tak for hyggen, lækre billeder at savle over og sjove indspark her på trommeslageren.

 

Glædelig jul og godt nytår til alle!

Link til kommentar
Del på andre sites

Glædelig jul og godt nytår til alle.

Der var lige to stk Tama stativer under træet til mig 😃 havde også håbet på et sæt skind til trommerne ,men så må man håbe på lidt januar tilbud på skind 😃😃

Link til kommentar
Del på andre sites

Godt Jul & Glædeligt Nytår ;)

 

Fik gavekort & fik lov at komme hjem fra hospitalet, så jeg i

Det mindste ku være sammen med min dreng, hustru og sviger-familien ;)

 

- squ godt nok til mig...

Dejligt for dig at du kan være i familiens skød i julen. Lykke til dig og dit helbred i den kommende tid...

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu