Tråde Der Går Galt


Mads Valther

Recommended Posts

Hej slagere.

 

Jeg skal til at lave et undervisningsforløb om smileys og særligt manglende brug af dem. Skulle der være nogen herinde som kan smide et link til diverse fora hvor en tråd "løber af sporet" pga dårligt sprog, manglende smileys, dårlig opførsel så smid meget gerne et link her.

 

På forhånd tak!

Mads

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror at den slags tråde her på siden har det med at blive "ryddet op" takket være aktiv administration. Så man skal nok kigge i andre forums for den slags drama.

 

Lige en tanke vedr. dit projekt: Jeg synes ikke altid at en smiley er "card blance" til at skrive hvad man vil uden at det kan kritiseres. Det kan til tider have en negativ effekt - ala at smile overlegent på en irreterende måde "face to face".

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Tror at den slags tråde her på siden har det med at blive "ryddet op" takket være aktiv administration. Så man skal nok kigge i andre forums for den slags drama.

 

Lige en tanke vedr. dit projekt: Jeg synes ikke altid at en smiley er "card blance" til at skrive hvad man vil uden at det kan kritiseres. Det kan til tider have en negativ effekt - ala at smile overlegent på en irreterende måde "face to face".

 

Sjovt at du selv hedder Smiley...

 

:-)

Jeg tror, jeg forstår hvad du leder efter. Misforståelser, fordi folk kommunikerer på skrift og går galt af hinanden, fordi de ikke får afstemt sig. Humor, der ikke opfattes som humor - måske en smiley kunne have hjulpet....

 

Jeg kan ikke komme i tanker om sådanne tråde herinde, synes at tråden på 4Sound er et skidt eksempel, da den jo ikke indeholder misforstået humor - bare en knægt, som det oplagt er svært at hjælpe på afstand. En katalogkigger på bare 14 somre....

 

Den slags tråde har vi også her, med jævne mellemrum endda. Men jeg tror ikke, det er den slags du leder efter, vel?

 

 

Venligst

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu