Vores Sæt På Arbejde - 2016


Achermann

Recommended Posts

Spændende cockpit! Er den runde pad over Rolanden din egen og hvad har du liggende på den?

Det hele er mit. Den runde pad er en handsonic hpd-15. Jeg bruger den her til pauker. Paukelydene er ok på den, men hvirvler lyder ret syntetisk, så jeg endte med at lave de fleste paukehvirvler på tammerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year senere...

Gammel tråd her, det må være på tide der bliver sparket liv i den! 

 

Et par billeder af mit Preimier Signia fra weekendens Balle-Job :-) Størrelserne er 10-12-14-20, lilletrommen er en 14x5 Acrolite fra engang i 70’erne, og bækkenerne er en blanding af Paiste, Istanbul Agop, Turkish, og Meinl. Spørg endelig ind hvis der er spørgsmål! 

 

https://www.dropbox.com/sh/y1pkpdx5p2edsmv/AAB0MZ6Y1jfx1t98oFUQku2da?dl=0

Link til kommentar
Del på andre sites

god idé.. ja den skal da ikke dø!

Her er lidt fra mig.. altså.. Live er det sgu lidt stille pt.. øv.. men en masse studie arbejde.. det er også sjovt jo.
Fra en Kaka session i Juli.. deres normale slager havde ikke tid den dag. Så jeg gjorde et forsøg.
kaka-201805-2.thumb.jpeg.2a3015dc9efa6d31505fca8ed8b7af0d.jpeg

kaka-201805-1.thumb.jpeg.c2f031d4cebd7692b859a52912e3e3d0.jpeg
Et af mine første selvbyg sæt.. Keller 3,4 mm kedler. 12x7,16x14,22x18 og en one-off Gretsch Prototype snare i 14x4 (3 lag dambøjet ahorn, hvert lag er 3,2 mm.. så ca 10 mm i alt).. en af mine favoritter i studiet til pop og pop-rock ting.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, henrikrathje skrev:

 


Session til kommende album med "Sort Montage"  .. det blir COOL!.. mit New Vintage (mahogni/poppel byg, ,med min nye darling snare: 14x6,5 ren dampbøjet mahogni i 3 lag.. 2 mm pr lag, 6 mm total.. love it).

21acvo6.jpg

2zq7aqd.jpg

Wow!!!

Hvis det lyder lige så godt som det ser ud må de andre godt skrue HELT ned.

Link til kommentar
Del på andre sites

taaaak.   de lyder pisse godt.. Men faktisk tror jeg jeg vælger nogle andre til næste session.. skal bruge nogle store buldrende tønder.  så der ender vi nok med et Rogers i store størrelser.. hmm.. vi får se.. lilletrommen tror jeg dog kommer med.  den lyder latterligt godt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu