Facaden Live Session - Førstegangs Hep-Hopper.


Jasob

Recommended Posts

Kære Ts.

Kort Historie.

Jeg er nu mest en rock fyr og har altid været det men jeg er alligevel kommet med i et hip-hop band. Jeg har aldrig spillet Hip-Hop.

Jeg kunne derfor vildt godt tænke mig at høre lidt fra dem som kender til det, har spillet det eller spiller det.

Efter en del øvere fik vi lavede en Live session af dette nummer.

Hvad syntes i er godt og hvad syntes i ikke er godt.

MVH
Jacob Pallesen

Link til kommentar
Del på andre sites

Rigtig fedt. Produktionen på vokalen kan blive blive lidt bedre. Produktionen er ellers generelt virkelig i skabet, og TOPfedt med blæsere - det holder.

 

Der er et eller andet tempo/feeling ting de steder hvor der er break/mellemstykke med guitarist. Tror egentlig tempo holder, men feelingen forvirrer stykket. Synes faktisk det ville være fedt hvis guitaristen var væk fra det stykke. Jeg tænker han er der fordi han skal give forsmag på lydbilledet i omkvæd. En mulighed kunne være at lade blæserne "svæve" med omkvæds-stykket hen over den insisterende 1-2-3-4 lyd.

Link til kommentar
Del på andre sites

Rigtig fedt. Produktionen på vokalen kan blive blive lidt bedre. Produktionen er ellers generelt virkelig i skabet, og TOPfedt med blæsere - det holder.

 

Der er et eller andet tempo/feeling ting de steder hvor der er break/mellemstykke med guitarist. Tror egentlig tempo holder, men feelingen forvirrer stykket. Synes faktisk det ville være fedt hvis guitaristen var væk fra det stykke. Jeg tænker han er der fordi han skal give forsmag på lydbilledet i omkvæd. En mulighed kunne være at lade blæserne "svæve" med omkvæds-stykket hen over den insisterende 1-2-3-4 lyd.

Super fed Feedback.

 

Tak.

 

Er det de "Claps" du hører?

Efter den kom ud, kunne vi nemlig godt høre at de ikke lå helt tight.

 

Jeg er vild med din idé omkring det med blæserne. Den vil jeg tage med videre ! :)

 

vh

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu