Knust Hjerte


DanielOnDrums

Recommended Posts

Har i nogensinde været forelskede?
Sådan rigtigt forelsket at man aldrig tænker på andet end hende i døgnets 24 timer. At man henter billeder af hende ned på computeren, hvilket ender som skrivebordsbilledet i mange uger.

 

Jeg har lige været der. Jeg er så ulykkelig. Kvinder er åbenbart de mest materialistisksindet væsner - tager bare fyren med største saldo. Jeg troede virkelig bare at jeg havde fundet noget specielt.. Jeg kunne bare mærke, allerede ved første øjekast, at vi to skulle dele samme efternavn på gravstene. Alt var perfekt, og sommerfuglene i maven var af den gode slags... Men så kom han.. fjolset.. med tophat, monokel, silkebøssehandsker og de mange flere moneter end hvad jeg lå inde med.. Lige for næsen af mig stikker hun af med ham.

 

Hun vidste jo at jeg var igang med at spare op til hende... Men nok var det bare ikke... Jeg vidste jo at vi kunne få det godt sammen, det var jo som skrevet i hendes coating. Men måske var hun bange. Bange for at folk skulle snakke om vor aldersforskel. Jeg er 90'er barn, hun er 70'er... Men så kunne hun da vel forhelvede fortælle mig hvad jeg gjorde forkert, så jeg ville være fri for det her ingenmands land og istedet kunne komme videre..

 

... Suk.... Jeg finder aldrig nogen med sådan en vedligeholdelse og så i de størrelser... Hold kæft hun var lækker...

 

av av av

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu