Tak For I År!


Lars Frimodt-Møller

Recommended Posts

Ud over at det som altid har været top hyggeligt, bliver jeg nød til at komme med ét lille bøvs.

 

Næsten alle er super hjælpsomme og ansvarbevidste. Nu er der ingen grund til at pege fingre, men der er lige et par stykker, der godt kan stramme sig en liiiille smugle an, så det ikke er de samme, der år efter år står som de sidste og sørger for, at skolen bliver afleveret i en acceptabel stand.

 

Et forslag til næste gang kunne være, at man selv flytter de borde, der skal til for, at man har plads til sit trommesæt, og at man så SELV lige sætter dem på plads igen, inden man kører, og så tager man i øvrigt også lige alt sit skrald med sig. (Tag eventuelt et billede af bordopstillingen, inden der flyttes)

 

Det kan godt være, at en lille papkasse kan virke uskyldig, men der skal ikke ret mange små papkasser til, førend at det bliver træls, for dem der er tilbage.

 

MEN! Ellers er I sgu allesammen nogle fantastiske mennesker!!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for årets TS-dage. Som sædvanen tro er super tilrettelagt af Juntafar(i baggrunden toner Imperial march). Tak til Lars for Bruner. Og tak til flere for den lækre Chili. Morgenmad og grundstof nr.119 (Bacon) var også et dejligt tilbagevendende indslag.

 

Men der er jo andet end mad på TS-dage.

Især mange hyggelige trommeslagere og masser af lækre trommesæt. Og Rathje's værksted.

Jeg glæder mig til næste år :-)

 

Og endnu engang tak til de søde donorer der hjalp mig med trommeskind.

Redigeret af Henrik H.
Link til kommentar
Del på andre sites

Også et stort tak fra mig for en rigtig hyggelig weekend!

 

Som altid fristes man til at sige :-)

 

Jeg håber på at Greven vender tilbage næste år.. Og vi så passende kan holde det i maj igen.. Det gav jo NUL forskel at undgå "eksamenstid"..

 

Tak til Nicolaj for en gigantisk indsats!! Tak til Lars for en KONGE brunner!!!!

 

Dejligt med et par nye ansigter også :-)

 

Og sidst men ikke mindst en stor tak til Heine og venner for at lav en fed og hyggelig clinic. Og må jeg sige: FEDT at I blev resten af aftenen og hygge dog nørdede med!!! Fedt!

Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg takker for en dejlig lørdag. Flot arrangement med både clinic og top forplejning. Indmarch med chili bør fremhæves.

 

Især tak til Henrik på værkstedet. Mage til tålmodighed og ihærdighed samt uselvisk uddeling af kunnen!

 

PS. Jeg kan ikke lade være med at tænke over, hvor mange der sover med deres trommer til dagligt.......

Link til kommentar
Del på andre sites

Tålmodighed er godt nok ikke min dyd. Tak for de ord. Jeg prøver at blive bedre til det, så er sgi rart hvis nogen føler jeg er det :-)

 

Og vi forventer altså en fuld rapport over den røde Yamaha når du finder reifer og skind frem!!

Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

Tremillionerfemogfirsenstyvendetusinge gange tak!

For en TS-dage 16 - som udmundede i en dejlig Rom, Orange snare i 13"x8 og sidst men ikke mindst! TAK til Alle, for endnu en skøn weekend, væk fra dagligdagen...

 

Heine - jeg er Fan!

Link til kommentar
Del på andre sites

Også tak herfra. Det var endnu en gang fantastisk at se og hører jer. TS dage er bare MONSTER hyggelige. Og det var godt vi flyttede datoen så alle de studerende mv. kunne komme med også! Det var også meget bedre at det var frostgrader når man skulle ryge. Nå anyways... ;)

Heine bekræftede, som Morten Lund for 2 år siden, at de gode trommeslagere er fra Viborg. Husk det. Og som andre har skrevet, så var det fedt I blev hængende, Heine og co. Så kunne der nørdes videre.

Tak til Juntafar for TS dage. Tak for brunner Lars. Tak for i år.

Røvhul/småkage

Link til kommentar
Del på andre sites

Jep. Tusind tak for et kanon arrangement. Kommer gerne næste gang i maj - skal nemlig ikke til eksamen ...!

 

Chili kongen + bruner + grundstof 119 / røræg er rigtig mandemad (som jeg så ikke får ret til ...) - så jeg har fundet det nødvendigt lige at løbe HELE landsbyen rundt her i eftermiddag for at få gang i systemet igen (8 km) ...

 

Fedt at høre andres oplevelser med musikken - særlig bassisten (Mikkel ..?) var en fornøjelse at høre fortælle.

 

.. vil sige, at når jeg hører alle jer andre (+ Heine) spille, får jeg trang til at besøge øvelokalet. Det håber jeg så, jeg får tid til om 7-8 år, når jeg forhåbentlig blir efterlønner ...

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej alle

 

Jeg vil bestemt også sige tak for invitationen og de mange positive tilbagemeldinger – og at I gad at høre på mine lidt lange udredninger (det er noget, jeg skal arbejde med). Det skyldes nok primært, at jeg har 20 års uforløst og indestængt trommeri og trommesnak, der presser sig på.

 

Det var også skidehyggeligt at blive efter vores session og sludre med jer og prøve jeres sæt.

 

Tak!!

 

Mvh Heine

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for nogle super fede dage, jeg er ked af, at jeg ikke var med lørdag aften, og da jeg kom ved middagstid søndag, var alle pakket og kørt.

Men jeg satser på at næste års ts-dage i MAJ, bliver med fuld deltagelse og ingen spillejobs!!!

Total fed clinic, meget inspirerende og velspillet.

Og tak for vidoen, som er en længe ventet ting. Jeg har grinet 100000 gange, og man skal nok være trommeslager for at forstå humoren.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Stort tak til alle fra en førstegangsdeltager :tu:

Det er bare dejligt at blive modtaget med varme og positive vibes. Hvor er der bare mange fantastiske trommeslagere - og Heine, du er bare for sej. Tak til dig og dine kumpaner for en stor oplevelse og lad endelig vær' med at skrue ned for ordene. Det er bare befriende at høre på noget der kommer direkte indefra.

Tak også til Nikolaj og alle Jer andre der gladelig deler ud af erfaring og tips.

Vi ses næste år

 

John aka Joma

Link til kommentar
Del på andre sites

 

 

Og vi forventer altså en fuld rapport over den røde Yamaha når du finder reifer og skind frem!!

 

Så kom der endelig skind med posten. Reifer er boret og slebet (ikke helt fantastisk, brugbart, søger stadig reife bund. Seks huls)

Denne 13" lyder virkelig godt. Lidt svært nu at forestille sig den har været en 13" Tom. Og så ser den flot ud. Tak igen til Henrik!

Nu skal den med til øvning imorgen, og jeg er meget, meget spændt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu