Nu Med Hjemmeside?


Jeppevk

Recommended Posts

Hej Jeppe,

 

Jeg synes sitet ser rigtig godt ud.

 

Så en af videorne, fedt spillet.

 

Er der gang i Aalborgs musikliv?

 

Mvh. Niels P.

 

Hej Niels :)

 

Mange tak skal du have! Det er jeg glad for at høre.

 

Lige det med Aalborg ved jeg ikke rigtig? - Jeg kommer fra Silkeborg, så ved ikke om du forveksler mig med en anden? ;)

 

Mvh. Jeppe Klausen

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej, det med Aalborg ved jeg ikke lige hvor jeg har det fra.

 

Bortset fra det, jeg forestiller mig at sitet handler om salg, hvordan vil du få eventuelle kunder ind på sitet?

 

Når jeg Googler Jeppe Klausen, er resultatet en række Jeppe Klausner på LinkedIn.

Når jeg Googler Jeppe Klausen trommer, kommer sitet ind som nummer 1, det er sejt! Har du gjort noget for at SEO optimere?

Studie Silkeborg og lydstudie Silkeborg giver ingen hits, måske du kunne udnytte det?

Fortsat go ferie.

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Nej, det med Aalborg ved jeg ikke lige hvor jeg har det fra.

 

Bortset fra det, jeg forestiller mig at sitet handler om salg, hvordan vil du få eventuelle kunder ind på sitet?

 

Når jeg Googler Jeppe Klausen, er resultatet en række Jeppe Klausner på LinkedIn.

Når jeg Googler Jeppe Klausen trommer, kommer sitet ind som nummer 1, det er sejt! Har du gjort noget for at SEO optimere?

Studie Silkeborg og lydstudie Silkeborg giver ingen hits, måske du kunne udnytte det?

Fortsat go ferie.

 

Bare i orden, hehe.

 

Jeg har gjort alt hvad jeg kunne i første omgang uden at skulle betale for det.

Sidernes "pagespeed" er så højt som det nu er praktisk muligt for mig at gøre, og der er "alt-tags" på alle billeder.

Samtidig har jeg indstillet alle H1, H2 og H3'ere for er at være så optimale så mulige.

Så har jeg også programeret siden til at bruge Google Analytics så jeg kan holde øje med hvor, hvornår, hvordan, hvorhenne, hvorfor og "hvem" der klikker ind på siden.

 

Er så heldig at have en bror der er uddannet i Online Marketing, som har hjulpet mig med alt den slags.

 

Men nu forsøger jeg at få andre sider til at linke til den (hjælper også meget på ens SEO, afhængig af hvilke sider der gør det), og så skal jeg ellers bare henvise til den når jeg kontakter folk.

 

Mvh. Jeppe Klausen!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu