Hjælp Til Skruer.


jonaslind

Recommended Posts

Hey

 

Jeg er ved at købe et sæt, hvor tamholdere er skruet af, men medfølger, dog uden de tilhørende skruer.

 

Hvilke skruer skal jeg købe, og hvor henne fås de?

 

Det drejer sig om et tama superstar sæt.

 

På forhånd tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Få sættet hjem først, så køber du ikke noget forkert. Så tager du tamholder og går i Suahuab og styrer direkte mod den store skruebar lige til højre. Her prøver du dig frem, til gevind og længde passer.

 

Vintage eller moderne Superstar?

Redigeret af Nicolaj Fage-Lorenzen
Link til kommentar
Del på andre sites

Få sættet hjem først, så køber du ikke noget forkert. Så tager du tamholder og går i Suahuab og styrer direkte mod den store skruebar lige til højre. Her prøver du dig frem, til gevind og længde passer.

 

Vintage eller moderne Superstar?

Det er et nyt sæt (6 år gammelt), og hvor går jeg hen, Nicolaj? 😆

Link til kommentar
Del på andre sites

Højest sandsynligt.

 

Men som Nikolaj også skriver så vent til du har fået sættet hjem. Så er det lidt nemmere at finde ud af præcis hvilken skrue du skal bruge.

 

Sådan nogle nyere Superstars kommer jo med Star-Cast. Er det skruerne til dem der mangler? Eller blot skruerne til selve tambeslaget der mangler?

Link til kommentar
Del på andre sites

- det vigtige element her er at den ene af de før omtalte overdækkede områder for indkøb af nødvendige utensiler, har indrettet et område for handel med gevind i løs vægt.

- kiloprisen per solgt gevind kan for nogle typer snige sig op på over 255,- ... men da de fleste indkøbere bare skal have nogle få gram, holdes prisen nede på få kroner.

- det er værd at bemærke at man i Roskilde afdelingen ikke skal gå til højre, men dreje til venstre ...

Link til kommentar
Del på andre sites

- det vigtige element her er at den ene af de før omtalte overdækkede områder for indkøb af nødvendige utensiler, har indrettet et område for handel med gevind i løs vægt.

- kiloprisen per solgt gevind kan for nogle typer snige sig op på over 255,- ... men da de fleste indkøbere bare skal have nogle få gram, holdes prisen nede på få kroner.

- det er værd at bemærke at man i Roskilde afdelingen ikke skal gå til højre, men dreje til venstre ...

Til venstre!!!!???? Jeg er rystet! Det er jo en TYSK butik. 😳

Ligger have-/grill- og plantesektionen så til højre i Roskilde??

 

Det er lige før, jeg må skrive til nogen!

 

Til venstre!!!???

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu