Logo På Bækkener?


Emil Naumann

Recommended Posts

Jeg har forelsket miglidt i Istanbul Mehmet Turk serien...

ikke nok med de lyder fedt så er finishen også smadder flot.

 

MEN! Jegsynes simpelthen logoet er så grimt, at jeg hellere vil miste gensalgsværdi og have bækkeneruden logo.

 

Spørgsmålet er så, er der en måde man kan fjerne logo på, uden at ødelægge finish?

Link til kommentar
Del på andre sites

Logo kan fjernes med neglelak-fjerner, men om det gør noget ved den finish der er på dit bækken ved jeg ikke. PÅ alm. overflade er alt godt.

Du kan jo lade evt. logo på bagsiden være, så man stadig kan "dokumenterer" hvilket bækken det er.

Link til kommentar
Del på andre sites

Afprøv med acetone på et lille område på bækkenet, så ser du, om der sker noget med finishen. Gør der ikke det, kan du jo roligt tage logoet af.

 

Men sørg for at købe acetone, da der findes nogle neglelakfjernere uden acetone (og ja, så tværer man bare rundt i det, uden at fjerne noget) ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tvivler på at du kan bruge acetone på en patinerede serie som Turk uden at det bliver grimt.

Jeg kan egentlig godt li begge fonte som Istanbul bruger i logoet, men selve Turk signaturen ligner sgu et stykke formskrift fra en 12 årige knægt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er nogle her, der ved urimeligt meget om neglelakfjerner!😂

Hehe, jep! Jeg havde et frontskind, jeg skulle have mærket af. Røg ud i skabet efter frøkenens neglelakfjerner - på klud, og så ellers i gang. Det kunne godt ændre logoet - men fjerne det kunne det ikke 😕

 

Jeg er virkelig ked af, at historien ikke er mere saftig 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Jeg har spillet på 2 Turks herhjemme i nogen tid:

Et gammelt 16" med hvidt Istanbul logo og et nyt 18" Mehmet Istanbul med sort logo.

Jeg er overbevist om, at du sagtens kan fjerne logoet med Acetone uden i øvrigt at påvirke bækkenet.

Gensalgsværdien......bliver den virkelig påvirket? Og netop på et Turk? Det tror jeg næppe....


Jeg vil iøvrigt gerne sælge det 18"......for 300 mindre end nyprisen på 1480, altså for 1180, hvis det er noget?


Det er som nyt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tvivler på at du kan bruge acetone på en patinerede serie som Turk uden at det bliver grimt.

Jeg kan egentlig godt li begge fonte som Istanbul bruger i logoet, men selve Turk signaturen ligner sgu et stykke formskrift fra en 12 årige knægt.

Det er lige præcis hvad jeg tænkte:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Mon ikke de er "patineret" først - og logo trykt bagefter?

"Patinaen" er jo ikke kunstig, lak eller noget - det er, så vidt jeg kan mærke, helt rent metal, der forhåbentlig også irrer med tiden. Det har det gamle pre-split 16" ihvertfald gjort.

Men altså - hvor irriterende kan et logo være? Også selvom jeg selv synes at det hvide på 16" er pænere.....

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Mon ikke de er "patineret" først - og logo trykt bagefter?

 

"Patinaen" er jo ikke kunstig, lak eller noget - det er, så vidt jeg kan mærke, helt rent metal, der forhåbentlig også irrer med tiden. Det har det gamle pre-split 16" ihvertfald gjort.

 

Men altså - hvor irriterende kan et logo være? Også selvom jeg selv synes at det hvide på 16" er pænere.....

 

Jeg foretrækker det sorte, da det er en smule merediskret,jeg så helst at det varuden logo da jeg er blevet glad for looket.

 

Men nu harjeg desværre set det ikke fås i de størrelser jeg forestillede mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu