Dybde På Tammer


Michael Jensen

Recommended Posts

Hej alle trommesnedkere :tu:

 

Har endelig fået lidt tid til at komme videre med renovering af mit REMO Mastertouch sæt :lol:

 

Overvejer at skære mine tammer ned!

Har en 10x9 og en 12x10.

Enten begge 8 eller 9 dybe?

 

Spiller forholdsvis dæmpet musik (jazz, blues, latin og lidt poprock)

 

Nogen meninger om min ide?

 

Hilsen Michael

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Fedt nok :tu:

De bliver 10x8" og 12x8", og så er der stadig lidt luft mellem lugs, selvom det ikke er meget.

 

Hvad med gulvtam? Er P.T. 15x14", og tænker at den måske skulle ned på 15x12", så "springet" fra 12" ikke bliver for stort??

 

Og tak men nej tak :D Har ikke lige behov for flere tønder. Det skulle da lige være, hvis du vil sælge din SD separat?

Jeg har allerede en 14x5,5" SD lavet fra en 14" gulvtam, men mangler de org. MasterTouch lugs, som bare vil gøre den den helt perfekt. De er bare umulige at finde :(

Du har vel ikke nogen liggende?

 

Tak for input! Det var lige det jeg manglede :)

 

Hilsen Michael

 

P.S. Hvilke skind har du på tammer? Har du org. kanter på tammer?

Link til kommentar
Del på andre sites

Fedt nok :tu:

De bliver 10x8" og 12x8", og så er der stadig lidt luft mellem lugs, selvom det ikke er meget.

 

Hvad med gulvtam? Er P.T. 15x14", og tænker at den måske skulle ned på 15x12", så "springet" fra 12" ikke bliver for stort??

 

Og tak men nej tak :D Har ikke lige behov for flere tønder. Det skulle da lige være, hvis du vil sælge din SD separat?

Jeg har allerede en 14x5,5" SD lavet fra en 14" gulvtam, men mangler de org. MasterTouch lugs, som bare vil gøre den den helt perfekt. De er bare umulige at finde :(

Du har vel ikke nogen liggende?

 

Tak for input! Det var lige det jeg manglede :)

 

Hilsen Michael

 

P.S. Hvilke skind har du på tammer? Har du org. kanter på tammer?

 

WP_20160521_0021.jpg

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu