Køb Af Trommer


Jayze

Recommended Posts

Hey :) Jeg har nu spillet trommer i et par år og bruger stadig mit første sæt som er et brugt starsound, men jeg er kommet til det tidspunkt hvor at jeg godt kunne tænke mig et nyt og og lidt lækrere sæt med en bedere lyd men som heller ikke må koste for meget maks 7000kr cirka, men der en hulens masse forskellige sæt i de priser og jeg må ærligt indrømme at jeg er ikke såå klog igen inden for trommemarkedet.

 

Jeg har kigget lidt på et Gretsch catalina club, men det er sgu lidt svært og vide hvad der lige er godt så hvad kunne i anbefale?

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for svarene :) Jeg går bare efter tønderne alene bækkener og hardware har jeg selv, og så spiller jeg rock.

Pengeantallet er meget efter hvor meget jeg får efter min kommende kornfirmation :)

Jeg går mest op i at det er et lækkert alsidigt sæt med en god lyd selvfølgelig :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Enig i at du kan få rigtig meget for pengene hvis du køber brugt. Som det er nævnt, så tag ud og prøv lidt forskelligt. Tænk også på hvilen lyd du kan lide, og ikke mindst hvilke størrelser...

Skriv evt. lidt om det, så kan vi bedre guide dig.

Vh Thor

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ku godt tænke med en masse fed punch helst såden et sæt med 22" 10" 12" 16" og 14" lilletromme. Jeg er faktisk også faldet over et tama silverstar og rygterne siger også at det skulle være nogle gode trommer, men der er bare så mange af så nogle mellemklasse agtige sæt så jeg må få prøvet nogle i 4sound :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Link evt. til en trommeslager/band som har den lyd du gerne vil have. Selvom der (som regel) er gjort en masse ved lyden i forbindelse med mixning osv. så kan det give et godt fingerpeg.

 

Men størrelserne er meget standard rock-størrelser og kan bruges til det meste.

 

Og som sagt, så køb brugt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu