Støtten Til Siden


Recommended Posts

Kære brugere

 

For nogle år siden startede jeg støtteordningen TS-Bidragsyder til siden her, for at Trommeslageren.dk kunne fortsætte.

 

Der var dengang mange der var glade for siden, og det blev gjort frivilligt om man ville støtte siden med 25 kr. om måneden.

 

Dengang var der en del brugere, som var gavmilde nok til at hoppe på ideen.

 

Desværre er der meget få støtter tilbage i dag.

 

Jeg vil derfor lige nævne muligheden for de af jer der bruger siden og har økonomisk råderum, til at overveje muligheden.

 

Det er stadig 100% frivilligt, men giver også en række fordele.

 

Og så er det ret let gjort via dette link :tu:

 

På forhånd tak! :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Prøvede lige at støtte men hvis man har en PayPal konto tilknytte sin mail så SKAL man bruge den, men hvis jeg nu ikke vil bruge min PayPal, og ikke har anden mail. Hvad skal man så gøre for at støtte sit ynglings site😃

Link til kommentar
Del på andre sites

Prøvede lige at støtte men hvis man har en PayPal konto tilknytte sin mail så SKAL man bruge den, men hvis jeg nu ikke vil bruge min PayPal, og ikke har anden mail. Hvad skal man så gøre for at støtte sit ynglings site😃

 

Ved betaling trykker du på nederste mulighed: "Betaling med Kredit- eller debitkort" :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvordan ved man om man har betalt

 

Med andre ord: har jeg betalt?

Jeg har fået PM om, at det er ved at være tiden igen ...

Har sendt 1 år igen.

 

/ Jess

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Ved betaling trykker du på nederste mulighed: "Betaling med Kredit- eller debitkort" :tu:

Jo, deeeet har jeg gjort, men den siger på betalingssiden at hvis der er en PayPal konto tilknyttet min mail så skal jeg bruge PayPal 😟

Ellers er der en lille knap jeg ikke har set.😃

Link til kommentar
Del på andre sites

Jo, deeeet har jeg gjort, men den siger på betalingssiden at hvis der er en PayPal konto tilknyttet min mail så skal jeg bruge PayPal 😟

Ellers er der en lille knap jeg ikke har set.😃

 

Har du ikke en alternativ email-adresse, så kan du nemlig bare indtast visakort-oplysninger istedet? Eller evt. bruge Paypal?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 10 måneder senere...