Sign in to follow this  
Rasmus Espersen

Chad Smith Er Skiftet Til Dw?!?

Recommended Posts

Jeg skulle lige se, hvordan Red Hot Chili Peppers håndterede deres nye singler live. Chad Smith har fået sig et nyt og grønt akrylsæt. Ikke at der er den store overraskelse i det. At der så står DW på det, kom til gengæld som noget af en overraskelse. Har han ikke været ved Pearl for evigt - og både lavet signatursnare (ikke at folk nødvendigvis spiller på deres signatursnares) og Reference Series med den?

Se med her:

Den er god nok, det blev annonceret for et par måneder siden hvis jeg ikke tager fejl.

Er det mig, der er i dårligt humør i dag, eller lyder "The Getaway" bare helt forfærdeligt på den video? :argh:

Måske er falsk vokal bare det nye sort, og det skæve beat, der for mig lyder utight er nok i virkeligheden avancerede synkoperinger, der sidder lige som de skal?

Fik nærmest hovedpine. Men jeg har måske bare PMS.

Er det ikke bare DW der køber alle de store drenge i disse år? Ligesom Yamaha og de andre japanske mærker gjorde i 80'erne og 90'erne...

Mener i øvrigt at Chad spillede Gretsch før Pearl, i hvert fald da de indspillede Blood Sugar Sex Magic. Men det var dengang Gretsch ikke rigtig sponsorerede nogen. Vinnie C spillede også på Gretsch mens han var sponset af Yamaha...

Jeg har også set en optagelse af ham på et Tama-sæt til en koncert i 80'erne. Var det bare i studiet, at du har set ham spille Gretsch?

Angående Anthony Kiedis, så har han jo aldrig været den store sanger, men jeg synes, at det er gået gevaldigt ned ad bakke for ham med "Don't Fear the Reaper" i forbindelse med Chad Smith vs. Will Ferrell som karrierens absolutte nulpunkt.

Hæng mig ikke op på det, men jeg mener at have set det i en dokumentar om optagelserne. Så ja, det var i studiet…