Nyt Sæt


jonaslind

Recommended Posts

Grundet dovenskab og lyst til at prøve noget nyt, købte jeg for en måneds tid siden et nyt sæt.

Så nu ser mit setup sådan ud:

 

Tama Superstar i 10-12-14-20

Rathje Drums lilletromme 14*6

Avantgarde Precision hihat

Paiste fast crash 16 + 18

Zultan Aja splash 10

Sabian Hhx Evolution Ride 20

Gibraltar Stativer

Roc n' soc stol

Tama Speed Cobra pedal

Rohema stikker

rsz_sæt.jpg

rsz_sæt2.jpg

Redigeret af jonaslind
Link til kommentar
Del på andre sites

Fedt sæt Jonas! De der nyere Superstar er altså slet ikke det værste man kan få fingrende i.

 

Men der er vist stadig lidt vej endnu til bækkensetuppet består af ren Paiste hva'? ;)

 

Jeg vil gerne skifte de sidste ud med Paiste.

 

Dog er jeg i tvivl om hvilken hihat der vil kunne erstatte min Avantgarde. Jeg har en 505, som jeg bruger i øveren, men jeg synes ikke den er høj nok ude. Om det er fordi, at jeg ikke spiller på den korrekt (tøhø) eller om den er for blød (igen tøhø), skal jeg ikke kunne sige. Input er meget velkomne!

 

Det samme med ride. Mit evo har en fed crasheffekt og er super til ride. Jeg har ladet mig fortælle, at et Giant Beat vil kunne det samme, men de hænger ikke på træerne men i stedet for på andres stativer ...

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Jeg vil gerne skifte de sidste ud med Paiste.

 

Dog er jeg i tvivl om hvilken hihat der vil kunne erstatte min Avantgarde. Jeg har en 505, som jeg bruger i øveren, men jeg synes ikke den er høj nok ude. Om det er fordi, at jeg ikke spiller på den korrekt (tøhø) eller om den er for blød (igen tøhø), skal jeg ikke kunne sige. Input er meget velkomne!

 

Det samme med ride. Mit evo har en fed crasheffekt og er super til ride. Jeg har ladet mig fortælle, at et Giant Beat vil kunne det samme, men de hænger ikke på træerne men i stedet for på andres stativer ...

 

Nej sådan en 505 har ikke megen lyd i sig. Hvis du en dag skulle slå et smut forbi den rigtige del af Danmark, nærmere bestemt Den Københavnske Pestegn, så skal du være velkommen til at teste dem jeg har. Der er vist en 5-6 stykker rundt omkring i øvelokalet.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu