Mange, Mange Granstars!


k_50

Recommended Posts

Nu har jeg savnet mine Superstars nærmest siden, jeg solgte dem, så da der kom et godt tilbud på et Granstar, som efter sigende er stort set de samme kedler, var der jo ikke andet at gøre end at starte Voldsom Volvo og køre til Jüllmark. Så var jeg også sikker på at få noget godt i 30-års :D

 

 

Volvo!

 

DSC_0059_zpsuvvlub5f.jpg

 

 

Og der er mere

 

DSC_0060_zpsk3pnxu6j.jpg

 

DSC_0062_zpsowp7ssxj.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Shit! Dejligt med Volvo i dette tilfælde:) sikke en samling mand! Tillykke.

 

Haha, ja Volvo er en dygtig øse, når der skal hentes gear!

 

Hold da op!!! Tillykke med det:).

 

Hvad har du sluppet for det.?

 

Ikke særlig meget... Når jeg har solgt hardware osv. lir fra, regner jeg ikke med at have meget mere end transporten investeret i det. Den hvide 14x8 og den brune keddel var så også lige ekstra bonusting, som ikke var nævnt i annoncen :)

 

Fedest! Det er jo rendyrket Ulle det der ;) Tillykke med det!

 

Jeg så det godt på Dba. Det er såvidt jeg husker det samme som dette

http://www.trommeslageren.dk/forum/index.php?/topic/1093-anderz-logbog/?hl=%2Btama+%2Bgranstar

 

Jeg har ofte hede drømme om et gammelt Granstar, men bare i farven Nile Blue. Mmmmh.

 

Det er nemlig selv samme sæt. Jeg har også altid været pjattet med Granstar og Artstar (væggene mit teenage-værelse var bl.a. prydet med Artstar Custom siderne fra '98 kataloget). Og når de så i kedler og lyd minder meget om de gamle Superstars, er det jo bare happy days.

Nogle af trommerne er dog lidt hærgede, så jeg overvejer, om der på sigt skal dyrkes helligbrøde med nedskæring af toms og rewrap à la det her http://www.jamminsam.com/pink-vintage-sparkle-on-drums-page-2/

Redigeret af k_50
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skulle for øvrigt hilse fra Anders, den tidligere ejer og giver af fed deal, som har luret med i tråden, og sådan for god ordens skyld pointere, at sliddet på trommerne ikke stammer fra hans ejerskab. Som man kan læse i hans log, kom sættet fra et udlejningsfirma i London, så det har oplevet lidt af hvert og sikkert haft et hårdt liv, inden Anders fik det er til landet for 13 år siden.

Hvis vejret bliver godt i morgen, påtænker jeg at hive det ud i haven og tage lidt billeder, men her er indtil videre et af AW338'eren, som jeg lige har samlet.

 

DSC_0065_zpsp6f6xabd.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu