Gandrum

Vinnie Colaiuta Tilbage Ved Gretsch

Recommended Posts

Hen TS'er

Vinnie er tilbage ved Gretsch igen og fedt at han har fået flere tammer koblet på sit setup 😊

Glæder mig til at hører ham i sammenhæng med andre 😄

/Gandrum

Og det er sgu da meget cool.. Men helt ærllgt.. En så erfaren herre .. Og så var han nødt til at skifte mærke for st vide at han bedst kan lide gretsch??.. Hmm.. Ok

Nå.. Men er der noget særligt ved de kedler?.. Eller er det bare sædvanlige US?

Edited by henrikrathje

Og rart at se at det ikke kun er mig der har taget et par kilo på ;-)

• Upvote 1

Han har vel nærmest altid spillet Gretsch, i hvert fald på jobs længe inden han officielt skiftede fra Yamaha til Gretsch. Alligevel er jeg ret træt af alle de lovprisninger han (og andre) altid skal drysse over deres nyfundne/genfundne begejstring over det ene eller det andet mærke - det klinger så hult nå han har skiftet sponsor tre gange i købet af godt et år…

Mon ikke det bare er US?

Enig.. Og checkede det lige..jo.. Ren us.. Bare med andet badge.. Fandeme den nemmeste signature serie jeg har set LOL

Han har vel nærmest altid spillet Gretsch, i hvert fald på jobs længe inden han officielt skiftede fra Yamaha til Gretsch. Alligevel er jeg ret træt af alle de lovprisninger han (og andre) altid skal drysse over deres nyfundne/genfundne begejstring over det ene eller det andet mærke - det klinger så hult nå han har skiftet sponsor tre gange i købet af godt et år…

Mon ikke det bare er US?

Jeg følger åbenbart ikke godt nok med, bliver lige nysgerrig. Hvilke andre mærker har han været omkring her de sidste år?

:tu:

Han skiftede til Ludwig, og kort efter til en californisk custom-fyr som jeg har glemt navnet på. Og så nu altså tilbage til Gretsch - på mindre end to år, så vidt jeg kan husker.

Det hele er bare MEGET amerikansk..

Og hvorfår ikke skifte når det handler om penge, den ene eller den anden vej.

han spillede i en kort periode på Chris Heuer’s drums www.heuersdrumlab.com

nok det eneste mærke hvo rjeg tror på det var af interesse.. eller for at hjælpe mandens biks som han har brugt i mange år.

Nåja, tror godt jeg hørte noget om Ludwig, men tror ikke jeg har set/hørt ham på dem...

Jeg mener kun det var snares mht. Heuersdrumlab 😊

Og så har der også være en del service til det setup som Vinnie har spillet på, fra Heuers side 😊

Edited by Gandrum

Ja det er fint... kan godt li' Gretsch.

De er godt nok gennemført blå var? :argh:

Han giver den godt nok gas med salgsgassen var? :argh:

Er det bare mig eller ligner den der store gulvtam han har på venstre side ikke en 18"x18"? Den ser i mine øjne ud til at være kvadratisk i hvert fald.