Tw Black Sparkle Fra St Drums?


k_50

Recommended Posts

Er der nogen, der har erfaring med den billige black sparkle wrap fra st? Mht. kvalitet, hvordan det er at arbejde med osv.

Hvis nogen har billeder af trommer med det på, vil jeg også meget gerne se dem. Jeg synes, det er lidt svært at vurdere, hvor meget sparkle, der egentlig er i den ud fra billederne på ST's side.

Redigeret af k_50
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg coatede denne en gang. Det er TW Black Sparkle.

 

Det er svært at fange på billeder, men farven var ret fed. Jeg har måske en lille rest liggende et sted. Hvis jeg kan finde den skal du være velkommen til at komme og hente den. Så kan du se den i levende live.

IMAG1467.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Fedt! Hvus du finder den rest, vil jeg mægtig gerne overtage den. Overvejer den til mine Granstars (kunne være fedt at slippe for at købe Delmar til så stort et sæt).

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså det er ikke nær en ægte Sparkle.. Det er mere sort, som har lidt glinsende Sparkle effekt..

Coatingen er meget blød, så det er sværere at sætte pænt på end Delmar.. Men det er billigt så man kan jo prøve sig frem..

 

Dette er samme finish.

 

FRjvM78.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså det er ikke nær en ægte Sparkle.. Det er mere sort, som har lidt glinsende Sparkle effekt..

Coatingen er meget blød, så det er sværere at sætte pænt på end Delmar.. Men det er billigt så man kan jo prøve sig frem..

 

Dette er samme finish.

 

 

Det ser nu meget godt ud, egentlig. Sort med lidt ekstra...

Træls, dog, at det er sværere at sætte på end Delmar. Jeg synes i forvejen, det er noget af et projekt at gå i gang med, hvis jeg beslutter mig for at give det ny wrap (plus at jeg vel kommer til at skulle punge en 4-5k ud, hvis jeg vælger den dyre udgave til så mange trommer).

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså.. Når jeg siger svært.. Så er det fordi det er blødt.. Dvs det "sstyrer " ikke sig selv på som mere stift coating..Men hvis man sætter det på med tålmodighed så er det til at overkomme.. Sørg for at have en gummi rulle eller lignende til at sørge for at der ingen luftbobler er..

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu