Anbefal Mig Et Cocktailkit


The Drummer

Recommended Posts

Har fået bevilling til at købe et cocktail i det brassband jeg bl.a. Også spiller i. Ideen var mest min egen, da vi mangler et setup til den type mellemstørrelse arrangementer vi indimellem spiller. (Målt i tid på en pågældende koncert, og deraf bestemt om det hedder fuldt setup i forhold til slagtøj, mindre, eller blot en enkelt snaredrum samt bass)

Jeg spillede for mange år siden på et Peace som var venligst udlånt. Det er små 10 år siden. Derudover kender jeg til Tamas Silverstar Cocktail-jam kit. Ikke at jeg har spillet lige netop på denne model, men blot fordi jeg er grov tilhænger af Tama.

 

Men, men, men!

 

Intet er besluttet, og jeg orker ikke til at granske alle producenternes sider, blot for at finde "deres" varierede modeller frem. That's why I'm asking directly here!

 

Krav:

1) God lyd

2) God kvalitet

3) Lækker finish

 

 

For/imod modtages gerne, samt erfaringer med både lyd(e), hardware kvalitet og flot finish.

 

Vh. Jesper Leonhard

Link til kommentar
Del på andre sites

Yamahas er vel det bedst kendte, tror de har et tilbage i Drumcity - de er vist udgået. Jeg har set et alternativ på en tysk hjemmeside, men det virkede umiddelbart lidt for billigt. Kan desværre ikke huske hvor det var.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jo oprindeligt.. Men gik ud fra begge dele var i spil pga. Henvisning til Silverstar.. Som så også har lavet et cocktail Kit.

 

 

Så jo.. Så er mine bud nok ikke gode nok

 

 

Men i linket gennemgås de også..

 

Og ud fra mit kendskab til kval for penge.. Og lyd.. så ville jeg tro at Silverstar cocktail er et af de bedste bud.

Men har ikke prøvet det.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu