En Stadigt Tiltagende Tanke


Jonas Haaf

Recommended Posts

Hejsa

 

Jeg har gennem de seneste år tænkt mere og mere på at trække stikket, og lægge trommerne på hylden. Jeg får ikke spillet meget og gider ikke øve.

Det betyder så også, at "faxe kondi" sættet måske skal videre. Vil de af jer der har spillet på det, give et bud på hvad det skal koste, hvis det bliver aktuelt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg når aldrig derhen hvor jeg gerne vil, og når jeg bare bliver deprimeret over både mine evner, ikke at ha motivationen til at gøre noget ved og de 1000 kr. Jeg bruger på et øvelokale som primært fungerer som opbevaring, er det vist ved at være tid.

 

Jeg har overvejet det i flere år.

Link til kommentar
Del på andre sites

De fleste som ender med at stoppe det gør det, for at finde ud af at det var dumt. Problemer er at de først fandt ud af det, ved netop at stoppe. Måske skal du også gøre det? Så bliver det ikke en tung opbevarings/udgifts-byrde du har hængende over hovedet, men et dejligt frirum du savner at have:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa

Har sku selv været der, man vil gerne blive bedre,men har ikke tiden man ved der skal til. Men fandt, efter laaaaang tid, ud af at affinde mig med min "manglende" kunnen og har lært at stille mig tilfreds med det jeg trods alt kan 😃

Er der ikke en mulighed for at du kan få sættet pakket ned og opbevaret billigere, mens du prøver at "ikke spille mere".

Så er der jo mulighed for at komme tilbage igen.

Vh Benny

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa

Har sku selv været der, man vil gerne blive bedre,men har ikke tiden man ved der skal til. Men fandt, efter laaaaang tid, ud af at affinde mig med min "manglende" kunnen og har lært at stille mig tilfreds med det jeg trods alt kan 😃

Er der ikke en mulighed for at du kan få sættet pakket ned og opbevaret billigere, mens du prøver at "ikke spille mere".

Så er der jo mulighed for at komme tilbage igen.

Vh Benny

 

Det her er meget klogt skrevet!

 

Har selv engang opgivet pga. manglende evner og ikke mindst tid - og solgt hele lortet .. for så efter kort tid at finde ud af, det heller ikke fungerede.

 

Så jeg måtte ud på brugt-markedet igen ... men det havde nu været nemmere/bedre, jeg havde beholdt mine "oprindelige" trommer - dem savner jeg stadig (kender manden, der ejer dem - men han vil squ' ik' sælge .. :bah: ..)

Redigeret af søs
Link til kommentar
Del på andre sites

Kunne godt gi et bud på hvad de skal koste.. Men nægter.. Du får alt for lidt for dem.

 

Stil dem i skabet.. Og vent på at få lysten igen.. Vil anbefale at gå til flere koncerter og genfinde glæde ved musik.

 

Er sikker på du fortryder hvis du stopper uden mulighed for at komme tilbage.

 

Sol med d meget i livet: pak ting væk.. Har du ikke brugt dem i 3-4 år. Så får du ikke brug for dem. SÅ kan du sælge dem. Men sælg aldrig i samme omgang som du vælger at holde pause.

Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu