Trommeskind Til Fattig Festival/forening

Recommended Posts

Hej medslagere!

Jeg er medarrangør af en lille festival på Tuse Næs kaldet Spirefestival.

Vi har et trommesæt som til daglig står i Huset På Næsset, som er en lille forening der arrangerer koncerter og kulturarrangementer på Tuse Næs.

Sagen er den at vores skind på vores trommesæt er ved at være udpint. Så hvis der er en venlig trommeslager i området(Holbæk-Odsherred ca), der har et slagskind eller to, som der er guf i endnu, vil vi simpelthen blive så glade! (Og jeg kan vist godt tilbyde en fribillet til Spirefestival i år.) I særdeleshed mangler vores stortromme.

Str. 22"stortromme, 10", 12", 14", 14"lilletromme.

Vh Magnus / Spirefestival

Hjemmeside: www.spirefestival.dk

Facebook: https://www.facebook.com/spirefestival/

Facebook Spirefestival 2016: https://www.facebook.com/events/1131960063483513/

Edited by ♪ Magnus ♪

Har lidt

22" premier fabriksskind.. Ligner et ps3 clear.(Godt brugt men har stadig liv).. Sæt et stykke gl. Skind på hvor køllen rammer..så holder der længe.

14" remo UT (Kina versionen af Ambassador som sidder på mellemserier fra fabrikken.. Det er sprit nyt).

12" emperor clear - næsten nyt. Med en lille bule i skindet i kanten. Men uden betydning for lyd.

10" Emperor clear. Godt brugt..Men kan stadig stemme rent.

bor desværre i Ishøj så er ikke liiiige ved siden af :-/

Gratis hvis du kommer forbi området.

Edited by henrikrathje
  • Upvote 1

Hej Magnus.

Jeg ser hvad jeg kan finde. Mener jeg har til hele sættet på nær 10. Jeg bor I Odsherred, så I kan bare hente. Kan du sende en sms på 61 66 54 08. Så kan vi lige tjekke op. Behøver ikke fribillet, da jeg kommer i forvejen:)

Hvis I mangler andet giv da lyd, da jeg har hele mit studie pakket ned i nærheden af jer....

• Upvote 2