Hamselv 21 Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 https://www.dropbox.com/s/8r7525by7gul59y/The%20Rediscovered%20Chameleon%20Master5.mp3?dl=0 Vi er på nippet til at udgive nyt materiale, og har lige færdigmikset og masteret dette nummer. Ris og ros, kom glad. Tanker om lydkvalitet og mix også. Link to post Share on other sites
Ralla 0 Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 Fedt! Ik så meget pis Link to post Share on other sites
August Ottsen 38 Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 Det lyder godt! Jeg kunne dog godt savne en mere ambient trommelyd - altså knap så meget closemicing. Jeg oplever f.eks at hihat ligger unaturligt højt i mixet. Link to post Share on other sites
Hamselv 21 Posted September 3, 2016 Author Share Posted September 3, 2016 Tak Ralla August - ja, ambient kan man jo nok ikke kalde det. Jeg har brugt et recorderman setup, og så closeup på hh,sn og bd. Kan godt se hvad du mener med at hh er liiige lovligt langt fremme. Tak fordi i gad lytte. Jeppe Link to post Share on other sites
Recommended Posts