Godt Nybegyndersæt?


AndreasA

Recommended Posts

Hey alle

 

Jeg vil rigtig gerne lære at spille trommer, men er på jagt efter et godt nybegyndersæt, som samtidig vil være godt, når jeg så småt begynder at blive bedre.

 

Hvad anbefaler i? Skal jeg kigge ind forbi 4Sound, eller er der et bestemt mærke jeg skal gå efter? Gider ikke blive ruineret og være nød til at tage et kviklån eller lignende for at kunne købe det.

 

Håber på lidt hjælp fra nogle erfarne trommere!

 

Tak!

 

Hilsen Andreas, 19 år.

Link til kommentar
Del på andre sites

Helt kort: køb brugt - du får MEGET mere for pengene. Klarlæg dine ønsker til trommer og bækkener og så er det bare at gå på jagt i salgsdelen på Ts.dk. Spørg her, når der er noget du er i tvivl om eller ikke forstår - eller brug søgefunktionen. Der er næsten ikke det spørgsmål man kan have som nybegynder, der ikke allerede er svar på i en eller anden tråd herinde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for respons, gutterne! :tu:

 

Super fede input.Er stor tilhænger af noget god gammeldags garagerock. Jeg er ikke helt sikker på genre endnu, men jeg leder efter et helt sæt - altså stol, stativ, bækkener, pedaler og så videre.

 

Tror jeg kigger på DBA så?

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kunne også oprette en købs-tråd her på TS med de tanker du har gjort dig om genre, pris, hvad sættet skal indeholde osv. Så er jeg sikker på det vælter ind med gode tilbud!

 

Hvis du holder fast ved at sættet: "samtidig vil være godt, når jeg så småt begynder at blive bedre", så skal du være forberedt på at der skal lidt penge til, når det er hele pakken du skal have fat i. Selvfølgelig afhænger det også af omfanget af sættet. Skal du have en fornuftig pakke, så er du nok på 8-10.000. Om det kræver et kviklån ved jeg ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu