Kritiser Gerne Denne Demo :)


The Drew

Recommended Posts

Hey, vi har for noget tid siden selv indspillet denne demo, men vi kan ikke heeeelt finde ud af om vi synes det er godt nok til at gå videre med... så kom gerne med ris/ros osv...

 

https://soundcloud.com/user-961951120-847868196/earthquake-on-my-mind

 

(vi er lidt i en musikalsk identitestkrise idet vi er ret spredte i vores musikalske interesser ...så hvad der ligger af andre numre er ikke nødvendigvis noget der passer sammen med dette nummer :lol: )

 

på forhånd tak

Redigeret af The Drew
Link til kommentar
Del på andre sites

Synes det lyder ganske ok.

 

Vokalen er ret fed og minder mig om INXS, især albummet Elegantly Wasted. Prøv at give det en lytter.

 

https://play.spotify.com/album/0tY00kquPChN55g31a60ji?play=true&utm_source=open.spotify.com&utm_medium=open

 

Allround savner jeg nok lidt mere energi, det er først ved 2:40 nummeret liver op. Måske smid noget mere melodisk guitar i baggrunden, noget kor og lidt mere percussion.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes at det er fedt at du ændrer på vokal klanen hed ad vejen.

 

Til gengæld stoppede jeg afspilningen fordi udviklingen i sangen manglede.

 

Det kan man selvfølgelig diskutere, men set med de klassisk pop sang ører, så forventede jeg at der kom et b og c stykke, men det gjorde der så ikke før jeg slukkede.

 

Jeg kunne lide lyden, guitarspil og lyd, vokalen, så overvejende var det godt. Vokal klangen udmærkede sig ved ikke at ligne andre kunstnere jeg kende.

 

De bedste hilsener.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes at det er fedt at du ændrer på vokal klanen hed ad vejen.

 

Til gengæld stoppede jeg afspilningen fordi udviklingen i sangen manglede.

 

Det kan man selvfølgelig diskutere, men set med de klassisk pop sang ører, så forventede jeg at der kom et b og c stykke, men det gjorde der så ikke før jeg slukkede.

 

Jeg kunne lide lyden, guitarspil og lyd, vokalen, så overvejende var det godt. Vokal klangen udmærkede sig ved ikke at ligne andre kunstnere jeg kende.

 

De bedste hilsener.

Tak. Fedt med mere kritik, vi suger alt hvad vi får af info til os , og fedt at nummeret som helhed falder i god jord :)

Vi er meget enige i at den dynamiske udvikling er for vag... (formen er faktisk a b a b c b, men jeg kan fornemme vi skal nok have skabt nogle klarere overgange så ;) )

 

Hvis nogen ligger inde med nogle flere forslag til virkemidler der vil give et nyk opad i dynamikken og overgangene skal de endelig ikke holde sig tilbage :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu