Indkøb Af Trommer Fra Udenlandske Webshop S Kan Det Betale Sig.


Balzanie

Recommended Posts

Hej Trommer eksperter

 

Jeg har forelsket mig i yamahas nye serie men den er lidt for dyr, kan det betale sig at bestille den hjem fra udlandet ?

Nogle erfaringer evt anbefalinger af wep shops eller ting jeg ska være obs på.

Jeg er selvfølgelig klar over at der løber en masse afgift på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved de fleste danske butikker kan matche Thomann pris, men mit gæt vil være at det bliver nogenlunde samme pris som i dk at hente det hjem fra udlandet. Men hvis du kender fragt prisen og hvad det koster uden for EU kan du gå ind på skats hjemmeside og bruge deres toldberegner. Der hvor du kan spare noget er hvis afsender er villig til at opgive sættes indkøbsværdi og ikke salgsprisen til fragt firmaet. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved de fleste danske butikker kan matche Thomann pris, men mit gæt vil være at det bliver nogenlunde samme pris som i dk at hente det hjem fra udlandet. Men hvis du kender fragt prisen og hvad det koster uden for EU kan du gå ind på skats hjemmeside og bruge deres toldberegner. Der hvor du kan spare noget er hvis afsender er villig til at opgive sættes indkøbsværdi og ikke salgsprisen til fragt firmaet. :)

 

Denne fremgangsmåde har den lille skavank, at varerne kun kan forsikres for det beløb, der opgives på fakturaen, og hvis noget går galt, er det skidt...

 

Mange hilsner

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok, det her kommer til at lyde som en megamoralsk pegefinger, men jeg synes at det er vigtigt!

 

1) det er ulovligt at oplyse en forkert pris på varen.

 

2) Husk på at de penge vi betaler i moms og afgifter faktisk er de penge der finansierer vores velfærdssystem!

 

Løsning: Snak med en af vores egne udmærkede slagtøjsforretninger, de er ofte friske på at matche priserne i udlandet. Og jeg tvivler på at du finder det meget billigere, når fragt og div. told og moms - korrekt eller ej - er medregnet.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu